Інженерно-економічний факультет (ІЕФ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Інженерно-економічний факультет (ІЕФ) за Ключові слова "131 “Прикладна механіка”"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підвищення ефективності роботи 4-тактного дизельного двигуна потужністю 900 кВт для катера спеціального призначення за рахунок удосконалення системи охолодження(2020) Буханець, Артем Олександрович; Гогоренко Олексій АнатолійовичДокумент Підвищення ефективності суднової електростанції, потужністю 850 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 6ЧН 26/34(2021) Шаповалов, О. Д.; Каіров Олексій СергійовичВ кваліфікаційні роботі, підвищено ефективність чотиритактного поршневого дизельного двигуна з наддувом номінальною потужністю 850 кВт, спроектованого на базі прототипу 6ЧН 26/34, за рахунок вдосконалення cистеми подачі палива.Здійснено загальний опис об’єкту проектування, яким є стаціонарна дизель-генераторна електростанція. Виконано опис будови складових елементів двигуна-прототипу, та принцип функціонування систем що входять до його складу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та мо·менти що· діють в криво шипно-шатунному механізмі двигуна. Розраховано величини складових зовнішнього теплового баланс проектованого двигуна. Запропоновано підвищити ефективність роботи двигуна за рахунок вдосконалення системи подачі палива, для чого рекомендовано замінити штатну систему паливо·постачання на систему акумуляторного типу. Описано будову та роботу пропонованої системи подачі палива. Розраховано основні параметри системи подач палива та її складових елементів. В проекті розглянуто основні проблеми щодо шкідливого впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Визначено кількісні показники основних токсичних компонентів. Проаналізовано можливі небезпеки під час ремонту та експлуатації двигуна. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Визначено параметри економічної ефективності спроектованого двигуна. Визначено річний ефект від впровадження запропонваної системи подачі рідкого палива.Документ Підвищення надійності роботи газового двигуна потужністю 850 кВт за рахунок застосування покращеної системи охолодження поршня. Прототип – 6ЧН26/34(2021) Медлярський, Іван Сергійович; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаДокумент Підвищення надійності стаціонарного газового двигуна потужністю 530 кВт за рахунок удосконалення конструкції випускного колектора. Прототип 6ГЧН25/34(2021) Череднікова, Ольга Володимирівна; Грабовенко Олександр ІвановичДокумент Підвищення надійності стаціонарної електростанції, потужністю 800 кВт, за рахунок вдосконалення пари "сідло-клапан". Двигун-прототип: 6ЧН 22/28(2020) Кулик, І. В.; Швець Ігор АнатолійовичДокумент Підвищення техніко-економічних показників стаціонарного газового двигуна потужністю 600 кВт за рахунок вдосконалення конструкції колінчастого валу. Прототип 6ГЧН25/34(2021) Смуток, Олександр Сергійович; Нестеренко Вікторія Валентинівна