Інженерно-економічний факультет (ІЕФ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Інженерно-економічний факультет (ІЕФ) за Ключові слова "131 ''Прикладна механіка''"
Зараз показуємо 1 - 20 з 52
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз впливу зміни виду палива на ефективні показники 4-тактного дизельного двигуна потужністю 300 кВт з удосконаленням системи мащення. Прототип 6ГЧН 19/23(2023-12) Шмалько Аліна Геннадіївна; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаМета роботи – дослідження індикаторних та ефективних показників газодизельного двигуна при зміні виду палива. Завданням роботи є розрахунок робочого процесу газодизельного двигуна аналітичним методом. Визначення впливу виду палива на ефективні та індикаторні показники двигуна, що проектується, в порівнянні з двигуном-прототипом. Об’єкт дослідження – газовий двигун 6ГЧН 19/23 потужністю 330 кВт при 1000 хв-1. Під час виконання кваліфікаційної роботи було розраховано робочий процес газодизельного двигуна, тепловий баланс та обчислено сили, що діють в КШМ. При конструюванні системи мащення було проведено аналіз існуючих систем мащення та конструкцій масляних насосів. Серед можливих варіантів було обрано систему мащення з «сухим» картером та шестеренний масляний насос. Система мащення з «сухим» картером була обрана через те, що при такій системі змащення, коли маслозбірна цистерна розташована поза картера, масло не відчуває вплив від дії гарячих відпрацьованих газів і менше забруднюється продуктами згоряння палива. Шестеренний масляний насос було обрано нами через те, що він простий в конструкції та експлуатації, а також відносно дешевий. Було проведено розрахунок системи мащення, в якому визначено площі фільтруючих поверхонь фільтрів тонкого та грубого очищення, а також циркуляційну подачу масла та площу поверхні теплообміну кожухотрубного теплообмінника. При розрахунку масляного насоса визначено його циркуляційну подачу, конструктивні особливості зубчастих коліс та потужність, яка використовується на його привід. Розраховано вал насоса на кручення та визначено його мінімально допустимий діаметр. Велику увагу в даній кваліфікаційній роботі приділено охороні навколишнього довкілля та охороні праці. В ході виконання даного розділу дипломної роботи був проведений аналіз небезпечних та шкідливих факторів, які виникають при роботі двигуна. Також було зроблено огляд техніки безпеки та протипожежного захисту при експлуатації двигуна. Були запропоновані заходи щодо зниження рівня шуму та вібрації при роботі двигуна. Рекомендовано заходи для зниження токсичності відпрацьованих газів та захисту навколишнього середовища.Документ Вдосконалення паливної системи газодизельного двигуна шляхом використання синтез-газу(2023) Мокроусов Денис Сергійович; Познанський Андрій СтаніславовичВ магістерській роботі наведені результати проектування двигуна внутрішнього згоряння, який працює на синтез-газі потужністю 600 кВт для стаціонарної електричної станції. В якості базового був обраний двигун 8ЧН 25/34, який виробляється на підприємстві ПЕРВОМАЙСЬКДИЗЕЛЬМАШ (м. Первомайськ, Миколаївської обл.). В якості робочого циклу був обраний цикл з домішкою дизельного палива та газотурбінним наддувом, що забезпечує достатньо високі показники ДВЗ. В роботі виконані розрахунки робочого циклу ДВЗ, а також розроблена паливна система з клапанною подачею синтез-газу. Також наведені заходи щодо забезпечення вимог екології та охорони праці. Розрахунки, наведені у даній роботі, довели доцільність використання синтез-газу на двигуні 8ЧН 25/34 у складі стаціонарної електричної станції. Магістерська робота викладена українською мовою на 78 сторінках розрахунково – пояснювальної записки, використано 10 літературних джерел. Графічна частина представлена на 5 кресленнях формату А1.Документ Вдосконалення системи мащення тепловозного двигуна шляхом модернізації маслоохолоджувача.(2023) Козаченко Сергій Миколайович; Познанський Андрій СтаніславовичВ магістерській роботі наведені результати вдосконалена системи мащення тепловозного двигуна 10Д100 для тепловозу типу ТЕП70, шляхом модернізації маслоохолоджувача. В якості базового був обраний двигун 10Д100 – 10ДН 20,7/ 2х25,4 потужністю 2800 кВт. В роботі виконані розрахунки робочого циклу ДВЗ. Проведено аналіз системи охолодження двигуна. Розглянуто основні шляхи оптимізації маслоохолоджувача, виконано розрахунок параметрів МО-прототипу за програмою зворотного розрахунку маслоохолоджувача, виконано пошук оптимальних геометричних розмірів круглої трубки з накатним оребренням. У роботі проведено аналіз рівня шуму й вібрації в машинному відділенні дизеля, запропоновано заходи щодо зниження небезпечних і шкідливих факторів, що впливають на персонал з обслуговування дизеля. Розглянуто питання охорони навколишнього середовища й забруднення, які виникають при експлуатації дизеля. Магістерська робота виконана українською мовою на 81 аркушах розрахунково-пояснювальної записки. Використано 10 джерел. Графічна частина представлена на 5 кресленнях формату А1.Документ Використання газового палива у середньообертовому двигуні 6ЧН12/14, що працює у складі стаціонарної електростанції(2023) Анціпорович О. О.; Ткач М. Р.Представлений дипломний проект містить у собі 82 сторінок, 47 рисунків, 6 таблиць. При підготовці проекту було використано 12 джерел інформації. У проекті розроблений комплекс технічних рішень, що дозволяє використовувати у стаціонарному сердньообертовому двигуні 6ЧН 12/14 газового палива, для цього запропоновано використання форкамерофакельного запалювання, відповідні схемні та конструктивні рішення.Документ Використання диметилового ефіру у якості альтернативного палива для двигуна генератора MAN 8L51/60DF(2023-12) Захарчук Денис Русланович; Галинкін Юрій МиколайовичПредставлений дипломний проект містить у собі 77 сторінок, 44 рисунки, 6 таблиць. При підготовці проекту було використано 12 джерел інформації. У проекті розглянута можливість використання запальної дози диметилового ефіру у газодизельному двигуні. Розглянуто вплив диметилового ефіру на екологічні показники двигуна, розраховано робочий процес, модернізовано паливну систему двигуна.Документ Використання рапсової олії у якості палива середньообертового двигуна 6ЧН26/34, що працює у складі стаціонарної електростанції(2023) Кошур Всеволод Вікторович; Ткач Михайло РомановичПредставлений дипломний проект містить у собі 73 сторінки, 47 рисунків, 6 таблиць. При підготовці проекту було використано 12 джерел інформації. У проекті розроблений комплекс заходів щодо переобладнання середньообертового двигуна 6ЧН 26/34 для роботи на рапсовій олії у складі стаціонарної електростанції, відповідній модернізації паливної системи та паливного обладнання.Документ Використання скрапленого газу у якості палива для головного двигуна Wartsila L32, LPG-газовозу з метою зменшення витрат на його експлуатацію(2023-12) Чебаненко Віталій Віталійович; Білоусов Євген ВікторовичМорське перевезення зріджених газів зі своєю розвиненою інфраструктурою й особливостями виникли з потреб сучасної економіки. Завдяки цьому флот танкерів-газовозів (або просто «газовозів») розвивався швидкими темпами: перший спеціально спроектований і побудований газовоз з'явився в 1953 р.; до кінця 1981 р., за даними конференції «Газтех–81», понад 550 газовозів успішно перевезли близько 250 млн. м3 тільки скрапленого природного газу (у західній літературі Liquefied Natural Gas (LNG)); до кінця 2003 р. світовий флот танкерів-газовозів у кількості приблизно 600 одиниць мав валову місткість 8785 тис. рег. т. За 50-літню історію свого розвитку танкер-газовоз став самостійним спеціалізованим типом морських транспортних суден. Важливу роль морське перевезення газів може зіграти для економіки незалежної України. Розвиток цього напрямку може дозволити диверсіфікувати постачання природного газу, знизивши тим самим залежність економіки країни від постачань газу по трубопроводах. У цьому зв'язку питання пов'язані з удосконалюванням експлуатаційних характеристик суден газовозів набувають особливу актуальність. Ефективний шлях зниження реального ризику при морському перевезенні зріджених газів – узагальнення й використання національного й міжнародного досвіду в галузі експлуатації газовозів, а також з'ясування точної природи, виду й ступеня можливої небезпеки. Якщо питанням проектування, конструкції, опису окремих видів газовозів присвячені багато статей і повідомлень, то по експлуатаційних аспектах проблеми кількість публікацій обчислюється одиницями, питання технології перевезення скраплених нафтових газів описово розглядаються практично в єдиній роботі. В Україні основна маса публікацій являє собою обзори й переклади іноземної інформації, повідомлення в періодичній пресі про дослідження окремих часткових питань, переважно за технологією перевезення. В галузі проектування газовозів безсумнівний інтерес представляє книга С. И. Логачева й М. М. Миколаєва, що не втратила свого значення дотепер.Документ Використання у головному судновому двигуні Wartsila 6RT-Flex50-B газового палива на основі природнього газу(2023-12) Дзюбенко Анатолій Михайлович; Галинкін Юрій МиколайовичПредставлений дипломний проект містить у собі 77 сторінок, 44 рисунки, 5 таблиць. При підготовці проекту було використано 12 джерел інформації. У проекті розроблений комплекс заходів для зниження витрат на паливну складову суднової енергетичної установки з головним двигуном Wartsila 6RT-Flex50-B шляхом використання газового палива. Виконано економічні розрахунки ефективності використання запропонованих технічних рішень.Документ Дослідження впливу застосування альтернативного палива на ефективні показники 4-тактного автомобільного дизельного двигуна без наддуву, потужністю 42 кВт(2023) Богинська Людмила Вікторівна; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаРозроблена відповідно до завдання кваліфікаційна робота містить в собі необхідні конструкторські креслення, розрахункові і пояснювальні матеріали по двигуну 3ЧН10,5/12 і детальну розробку конструкції форсунки. Кваліфікаційна робота оформлена текстовим документом у вигляді пояснювальної записки та графічної конструкторської частини проекту загальною кількістю 6 листів формату А1, технологічного процесу складання форсунки. Двигун Д-130 потужністю 44 кВт встановлюється на автомобілі невеликої вантажепід’ємності та легкі трактори. У другому розділі кваліфікаційної роботи по заданим вихідним параметрам проектованого двигуна (Ре=42 кВт) визначено двигун – прототип Д-130 (Ре =33,1кВт при n=2000хв-1) і виконані розрахунки робочого циклу. По результатам розрахунків робочого процесу побудовані індикаторна діаграма дійсного робочого циклу та діаграми сил, що діють на деталі КШМ, величини яких знайдені в динамічному розрахунку двигуна. Значне місце в дипломному проекті зайняла розробка конструкції електронно-гідравлічної форсунки, яка забезпечує підвищення надійності та ресурсних показників двигуна завдяки покращенню рівномірності роботи. В пояснювальній записці приведений детальний опис запроектованої конструкції та виконане обґрунтування запропонованої. В технологічному розділі кваліфікаційної роботи розроблено технологічний процес складання форсунки. В ході цієї розробки складено маршрутний технологічний процес складання, визначено час на виконання кожної операції складання. Враховуючи те, що запроектований двигун є джерелом шуму і вібрації, велику увагу в кваліфікаційній роботі відведено на розробку заходів по зменшенню негативного впливу його роботи на обслуговуючий персонал і на навколишнє середовище.Документ Застосування випарив нафти у якості палива для головного двигуна MAN 6S70MC-С нафтоналивного танкеру ''Ardenne Venture''(2023-12) Янковський Денис Олександрович; Білоусов Євген ВікторовичПостійне зростання вимог до екологічних показників роботи суднових дизельних установок з однієї сторони й підвищення вартості палив з іншої, змушують розроблювачів суднових дизельних двигунів шукати нетрадиційні підходи до розв'язку проблеми скорочення шкідливих викидів і зниження експлуатаційних витрат на паливо. Досвід останніх десятиліть показав, що ефективне вирішення проблем суднової енергетики можливо тільки на базі комплексного підходу, коли всі процеси, пов'язані з роботою й експлуатацією судновою енергетичною установкою (СЕУ) розглядаються як єдине ціле. До нововведень, спрямованих на вдосконалювання робочого процесу у двигунах останніх моделей, можна віднести: підвищення тиску наддування до 0,32...0,4 МПа; підвищення тиску (рс) і температури (Тс) наприкінці стиску до 10...16 МПа й 900...1200 К, відповідно, а також підвищення максимального тиску циклу (рz) до 18,5...23,0 МПа; підвищення тиску упорскування палива до 90...150 МПа; перехід на акумуляторні системи упорскування з мікропроцесорними системами керування й контролю; оптимізація фаз газорозподілу й керування ними, зокрема перехід на, так званий, Міллер-Процес; застосування спеціальних законів подачі палива в камеру згоряння, зокрема з перед- або післявприском, а так само з декількома послідовними упорскуваннями; використання інших технічних рішень, до яких можна віднести: використання водопаливних емульсій; зволоження надувального повітря; пряме упорскування води в робочий простір двигуна, перепуск газів, що відробили, на впуск двигуна і т. д. Одним з варіантів розв'язання проблеми відповідності вимогам по викидах в атмосферу із суден є застосування природного газу в якості основного суднового палива. Дане розв'язання дозволяє повністю виключити викиди сірки, суттєво скоротити викиди оксидів азоту й вуглецю, а також твердих часток, що може значно поліпшити екологічну обстановку в прибережних акваторіях і на внутрішніх водних шляхах. При цьому перехід на газове паливо на судах потенційно може забезпечити зниження операційних витрат за рахунок більш низької вартості газу в порівнянні із традиційними видами палива, а також за рахунок виключення витрат на виплату штрафів за перевищення екологічних норм на вміст шкідливих речовин у викидах судна. Однак перехід на газ спричиняє деякий ріст їх будівельної вартості, в основному – за рахунок дорогих систем зберігання газу.Документ Зменшення експлуатаційних витрат шляхом використання в головному судновому малообертовому двигуні MITSUBISHI 6UEC50LSII судна «BBC RHEIDERLAND» метанолу у якості основного палива(2023) Іваницька Юлія Володимирівна; Галинкін Юрій МиколайовичПредставлений дипломний проект містить у собі 71 сторінки, 34 рисунки, 6 таблиць. При підготовці проекту було використано 12 джерел інформації. У проекті розроблено ряд схемних та конструктивних рішень щодо зменшення експлуатаційних витрат суднової енергетичної установки з головним двигуном 6UEC50LSII шляхом використання у головному двигуні спиртового палива, а саме метанолу.Документ Модернізація головного двигуна Sulzer RTflex 50В танкеру-хімовозу для роботи на газовому паливі(2023) Сікерін Вячеслав Євгенійович; Білоусов Євген Вікторовичвного тиску при подачі газу при низькому тиску. До експлуатації двотактних малооборотних двигунів з системою низького тиску приступила фірма Wärtsilä. Саме двигун цієї фірми типу RT-flex 50В встановлено на судні що розглянуто у даному дипломному проекти. Ціль роботи розробити комплекс заходів для переобладнання двигуна Sulzer RT-flex 50В системою подачі газу під низьким тиском, з метою покращення його економічних та екологічних показників. Завданням роботи є аналітичним методом провести розрахунок робочого процесу дизельного двигуна, який конвертується у газодизель. Порівняти і визначити вплив використання газового палива на характер перебігу робочого процесу його ефективні та екологічні показники. Об’єкт дослідження – газодизельний двигун RT-flex 50В, який випускається фірмою Wärtsilä. Встановлюється, на різні типи суден у якості головного, у тому числи на танкер-газовоз ''Gaschem Antarctic'', що розглянуто у даній роботі. Апробація результатів дослідження – автор прийняв участь в Міжнародній науково-практичній конференції ''Сучасні технології в автомобілебудуванні, транспорті та при підготовці фахівців'', яка проводилася Харківським національним автомобільно-дорожнім університетом 23-25 жовтня 2023 р. з доповіддю «Оптимізація геометричних параметрів проточної частини газоподаючого модуля малооборотного газодизельного двигуна»Документ Модернізація паливної системи головного двигуна MAN B&W 6S50ME газовозу «ATLANTIC GAS» для використання пропан-бутанового газового палива(2023) Друзенко Олександр Анатолійович; Ткач Михайло РомановичПредставлений дипломний проект містить у собі 78 сторінок, 26 рисунок, 6 таблиць. При підготовці проекту було використано 12 джерел інформації. У проекті розроблено ряд схемних та конструктивних рішень щодо покращення паливної економічності суднової енергетичної установки з головним двигуном MAN B&W 6S50ME шляхом використання у головному двигуні зрідженого газового палива.Документ Пiдвищення експлуатаційних показників стаціонарного газoвoгo двигуна пoтужнicтю 620 кВт з розробкою системи подачі газоподібного палива (біогазу).(2023) Демченко Олександр Олександрович; Дубовець Андрій ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної магістерської роботи на тему ''Пiдвищення експлуатаційних показників стаціонарного газoвoгo двигуна пoтужнicтю 620 кВт з розробкою системи подачі газоподібного палива (біогазу)'' мicтить в coбi неoбхiднi кoнcтруктoрcькi креcлення, рoзрахункoвi i пoяcнювальнi матерiали пo газoвoму двигуну 6ГЧН 25/34. Квалiфiкацiйна рoбoта oфoрмлена у виглядi пoяcнювальнoї запиcки та графiчнoї кoнcтруктoрcькoї чаcтини прoекту загальнoю кiлькicтю 5 лиcтiв фoрмату А1. В пояснювальній записці приведений опис конструкції двигуна-прототипу 6ГЧН25/34 та об’єкту на якому він встановлюється, розрахований робочий процес з визначенням його основних параметрів, приведене обґрунтування розробленої конструкції системи подачі біогазу. Також розроблені заходи з охорони праці і захисту навколишнього середовища. На завершення зроблені загальні висновки по кваліфікаційній роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 6ГЧН25/34, складальне і робоче креслення колінчастого валу, специфікації двигуна та колінчастого валу.Документ Переведення головного дизеля L70MC-C контейнеровозу «Northern Valence» на газове паливо з метою покрашення його ефективних та екологічних показників(2023-12) Стукал Ірина Сергіївна; Білоусов Євген ВікторовичРозвиток суднового дизелебудування йде по шляху інтенсифікації досліджень і практичної реалізації мер по підвищенню середнього ефективного тиску. Іншим принциповим рішенням наявних проблем суднового дизелебудування, стане все більше поширення суднових газових двигунів – як модифікацій існуючих основних размерностей суднових дизелів. Крім рішення екологічних проблем газові двигуни допоможуть у рішенні ряду інших завдань: надійності, паливної економічності й т. д. Найважливіша проблема – створення головних суднових і допоміжних дизельних агрегатів як інтелектуальних двигунів (на основі комп'ютерного управління). Ціль роботи розробити комплекс заходів щодо переобладнання двигуна 7L70МС-С під роботу на скрапленому газі, для скорочення експлуатаційних витрат за рахунок зменшення витрат на паливо. Завданням роботи є аналітичним методом провести розрахунок робочого процесу дизельного двигуна, який конвертується у газодизель. Порівняти і визначити вплив використання газового палива на характер перебігу робочого процесу його ефективні та екологічні показники. Об’єкт дослідження –дизельний двигун L70МС-С, який випускається фірмою MAN та встановлюється у якості головного, переважно на контейнеровози, у тому числі і на судно «Northern Valence. Апробація результатів дослідження – авторка прийняла участь в Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні технології в автомобілебудуванні, транспорті та при підготовці фахівців», яка проводилася Харківським національним автомобільно-дорожнім університетом 23–25 жовтня 2023 р. з доповіддю «Оптимізація геометричних параметрів проточної частини газоподаючого модуля малооборотного газодизельного двигуна».Документ Покращення експлуатаційних характеристик дизельного двигуна потужністю 30 кВт з розробкою конструкції з’єднувальної муфти(2023) Ремінний О. А.; Грабовенко О. І.Завданням магістерської кваліфікаційної роботи є ''Покращення експлуатаційних характеристик дизельного двигуна потужністю 30 кВт з розробкою конструкції з’єднувальної муфти''. Для можливості застосування дизеля типу 4Ч10,5/13 в якості приводного двигуна в дизель-генераторі, що є резервним джерелом електроенергії, в кваліфікаційній роботі пропонується технічне рішення по підвищенню надійності роботи валопроводу дизель-генератора - застосування замість серійної пружної з'єднувальної муфти пальцевого типу муфти покращеної конструкції (відцентрову), за допомогою якої вирішується наявна проблема крутильних коливань валопроводу дизель – генератора. В загальному розділі роботи приведений детальний опис конструкції дизеля 4Ч10,5/13. В конструкторському розділі виконані розрахунки робочого циклу та теплового балансу дизельного двигуна, побудована індикаторна діаграма і діаграми сил, що діють в КШМ двигуна. В науковому розділі виконані необхідні розрахунки для проектування вдосконаленої конструкції з'єднувальної муфти дизель - генератора з метою забезпечення його нормальної експлуатації при наявності значних крутильних коливань валопроводу. Конструкція з'єднувальної муфти показана на кресленні в Додатку Д. Також розроблені робочі креслення деталей муфти: маховика, напівмуфти, ваги та пружини. В останньому розділі роботи розроблені заходи по техніці безпеки та охорони навколишнього середовища. До пояснювальної записки додаються 5 аркушів креслення формату А1.Документ Покращення ефективних показників автомобільного дизельного двигуна потужністю 45 кВт за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 4Ч 7,6/8,4(2023-12) Доценко В’ячеслав В’ячеславович; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо покращення ефективних показників автомобільного дизельного двигуна на базі двигуна-прототипу 4Ч 7,6/8,4 потужністю 45 кВт за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна та на основі отриманих результатів побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів, що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано систему подачі палива штатного двигуна, розглянуто її переваги та недоліки. Розглянуто можливість роботи паливної апаратури дизеля на альтернативному рідкому паливі. Проаналізовано особливості застосування альтернативного рідкого палива та запропоновано комплекс заходів щодо переводу двигуна на двох і більше паливний режим роботи. Здійснено розрахунок параметрів паливної апаратури з урахуванням використання альтернативного рідкого палива. Здійснено порівняльний аналіз отриманих результатів щодо застосування штатного дизельного та альтернативного рідкого палива. Розглянуто проблеми шкідливого впливу проектованого дизельного двигуна на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано основні небезпеки, які можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективних показників дизельного двигуна потужністю 300 кВт за рахунок вдосконалення системи наповнення. Прототип 6Ч 15/15.(2023-12) Паламарчук Олександр Олександрович; Швець Ігор АнаталійовичВ кваліфікаційній роботі відповідно до завдання запропоновано рішення щодо покращення ефективних показників дизельного двигуна потужністю 300 кВт, спроектованого на базі прототипу 6Ч 15/15 за рахунок вдосконалення системи наповнення. Описано об’єкт встановлення двигуна, яким є бойова машина піхоти БМП-2. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна на основі результатів якого побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів, що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано систему наповнення штатного двигуна та розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено, що вихідні техніко-економічні параметри двигуна знаходяться на задовільному рівні. Запропоновано покращити вихідні показники двигуна за рахунок вдосконалення системи впуску, засотувавши газотурбінний наддув. Виконано розрахунок вхідних та вихідних параметрів робочого тіла на вході та виході з колеса компресора та турбіни. Оцінено ефективність прийнятих рішень. Описано проблеми шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано основні небезпеки, які можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективних показників тепловозного двигуна, потужністю 3000 кВт, за рахунок вдосконалення елементів паливної апаратури. Прототип 16ЧН 25/27.(2023) Мардар Віталій Дмитрович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо покращення ефективних показників тепловозного двигуна, потужністю 3000 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 16ЧН 25/27, за рахунок вдосконалення елементів паливної апаратури. Описано об’єкт встановлення двигуна, яким є магістральний двохсекційний тепловоз 2ТЕ116. Розглянуто та описано особливості конструкції, роботи та експлуатації двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано систему живлення штатного двигуна, та розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено особливості роботи елементів системи живлення при різкій зміні навантаження на різних режимах роботи двигуна. Запропоновано комплекс заходів щодо покращення умов роботи та зниження теплової напруженості розпилювача форсунки. Виконано розрахунок елементів паливної апаратури на міцність. Розраховано витратні параметри елементів системи. Оцінено результати прийнятих конструкторських рішень. Описано проблеми шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано основні небезпеки які можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення масо-габаритних показників дизельного двигуна для стаціонарної електростанції, потужністю 415 кВт, за рахунок оптимізації агрегату наддуву. Прототип 6ЧН 25/34(2023) Ігнатенко Олександр Вадимович; Швець Ігор АнаталійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання запропоновано рішення щодо покращення масо-габаритних показників стаціонарної електростанції, потужністю 415 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 6ЧН 25/34, за рахунок оптимізації агрегату наддуву. Описано об’єкт встановлення двигуна, яким є стаціонарна дизель-генераторна електростанція. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моментів що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано систему наповнення штатного двигуна, та розглянуто її переваги та недоліки. Виявлено низьку ефективність роботи штатного агрегату наддуву на різних режимах роботи двигуна внаслідок не оптимального вибору типорозміру турбокомпресору. Здійснено перерахунок типорозміру у відповідності до вихідних параметрів дизельного двигуна. Виконано розрахунок вхідних та вихідних параметрів робочого тіла на вході та виході з колеса компресора та турбіни. Описано проблеми шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище під час роботи. Визначено кількісні показники викиду основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано основні небезпеки які можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »