142 ''Енергетичне машинобудування''
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 142 ''Енергетичне машинобудування'' за Ключові слова "engine"
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Покращення екологічних показників двигуна автонавантажувача, потужністю 60 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 4Ч 9,8/12,7(2022) Ісайко, Микола Миколайович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, згідно поставленого завдання запропоновано конструкторське рішення щодо покращення екологічних показників двигуна автонавантажувача потужністю 60 кВт, спроектованого на базі двигуна прототипу 4Ч 9,8/12,7 за рахунок вдосконалення системи подачі палива. В роботі описано об’єкт встановлення двигуна, яким універсальний навантажувач Балканкар «Рекорд-2». Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу Д-3900К. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову штатної системи подачі палива. Проаналізовано її переваги та недоліки. Запропоновано заходи щодо вдосконалення системи подачі палива для покращення екологічних показників двигуна. Представлено конструкторське рішення, яке передбачає подачу змішаного палива, основу якого складає рідке дизельне паливо, з добавкою рідкої фази зрідженого газу. Запропоновано конструкцію форсунки для подачі змішаного палива. Розраховано основні параметри елементів системи живлення. Розглянуто проблеми щодо негативного впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Розраховано показники основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Визначено можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, та запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективних показників дизельного двигуна, потужністю 882 кВт, при роботі на змішаному паливі з вдосконаленням конструкції форсунки. Прототип 6ДН 12/2х12(2022) Пархоменко, І. В.; Нестеренко Вікторія ВалентинівнаВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання реалізовано завдання щодо покращення ефективних показників танкового двигуна працюючого на змішаному паливі, номінальною потужністю 882 кВт, спроектованого на базі прототипу 6ДН 12/2х12, за рахунок вдосконалення конструкції форсунки. Описано об’єкт на який встановлено двигун, яким є основний бойовий танк БМ «Оплот». Розглянуто особливості конструкції та роботи двигуна прототипу, а також його систем та механізмів. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову штатної системи подачі палива. Проаналізовано проблеми, що виникають під експлуатації з системою подачі палива. Запропоновано використання змішаного палива в системі подачі палива для покращення ефективних та екологічних показників дизеля. Запропоновано конструктивне доопрацювання форсунки для подачі змішаного палива. Розраховано параметри гідравлічні параметри форсунки, та параметри міцності її складових елементів. В роботі розглянуто основні проблеми щодо шкідливого впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Проаналізовано можливі небезпеки, що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 330 кВт, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Прототип 6Ч 23/30(2022) Мардар, Віталій Дмитрович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, згідно поставленого завдання здійснено покращення ефективних показників стаціонарної електростанції, потужністю 330 кВт, спроектованого на базі двигуна-прототипу 6Ч 23/30, за рахунок вдосконалення системи подачі палива. Описано об’єкт для встановлення двигуна, яким є стаціонарна електростанція. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Розглянуто проблеми, пов’язані із забезпеченням подачі запальної циклової порції дизельного палива. Описано особливості будови роботи та будови акумуляторної системи подачі палива. Запропоновано акумуляторну систему подачі палива як допоміжну (запалювальну) до основної газової системи подачі. Розраховано гідравлічні параметри та параметри міцності її основних елементів. Розглянуто основні проблеми щодо охорони праці та захисту навколишнього середовища під час роботи проектованого двигуна. Оцінено можливий вплив токсичних компонентів відпрацьованих газів на оточуюче середовище. Запропоновано ряд заходів для знешкодження шкідливого впливу токсичних компонентів. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна. Запропоновано заходи для зменшення шкідливого впливу шуму та вібрації на навколишнє середовище.Документ Покращення ефективності роботи системи живлення стаціонарної електростанції потужністю 115 кВт, за рахунок розробки конструкції дозатора газу. Прототип 6ЧН 11/12,5(2022) Паламарчук, Олександр Олександрович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання вирішене питання щодо покращення ефективності роботи системи живлення стаціонарної електростанції, потужністю 115 кВт, спроектованого на базі двигуна прототипу 6ЧН 11/12,5, за рахунок вдосконалення конструкції дозатору газу. Розглянуто та описано об’єкт встановлення двигуна, яким є стаціонарна двигун-генераторна електростанція. Розглянуто особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову системи подачі палива. Запропоновано заходи щодо конвертації (переведення) робочого циклу дизеля на газодизельний. Розглянуто та запропоновано заходи щодо модифікації системи живлення з метою подачі газового палива. Покращено ефективність роботи системи живлення газовим паливом за рахунок уведення електронного керування. Запропоновано та розраховано конструкцію електронного дозатору газу. Розглянуто основні проблеми щодо шкідливого впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів двигуна на навколишнє середовище. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Покращення ефективності системи охолодження комбайнового двигуна, потужністю 180 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції муфти приводу вентилятора. Прототип 6ЧН 12/14(2022) Лукашин, Євгеній Олександрович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання реалізовано завдання щодо покращення ефективності системи охолодження комбайнового двигуна, потужністю 180 кВт, спроектованого на базі прототипу 6ЧН 12/14, за рахунок вдосконалення конструкції муфти приводу вентилятора. Описано об’єкт на який встановлено двигун, яким є колісний, самохідний комбайн «Дон-1500». Розглянуто особливості конструкції та роботи двигуна прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову штатної системи охолодження. Запропоновано заходи щодо покращення ефективності роботи системи охолодження на протязі року. Запропоновано конструкцію муфти для приводу вентилятору. Розраховано складові елементи муфти приводу вентилятору. В роботі розглянуто основні проблеми щодо шкідливого впливу токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Визначено показники виходу основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення ефективності роботи системи пуску стаціонарної електростанції, потужністю 400 кВт, за рахунок вдосконалення конструкції пускового клапану. Прототип 6ЧН 25/34(2022) Єгоян, Дмитрій Артурович; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання реалізовано завдання щодо підвищення ефективності роботи системи пуску стаціонарної електростанції, потужністю 400 кВт спроектованої на базі двигуна-прототипу 6ЧН 25/34, за рахунок вдосконалення конструкції пускового клапану. Описано об’єкт встановлення двигуна, яким являється стаціонарна дизель-генераторна електростанція. Розглянуто та описано особливості конструкції та роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову штатної системи пуску, та виявлено її переваги та недоліки. Запропоновано заходи щодо покращення ефективності роботи системи пуску. Запропоновано вдосконалену конструкцію пускового клапану. Виконано розрахунок пускового клапану та інших елементів системи пуску. Розглянуто проблеми щодо шкідливого впливу проектованого дизеля на навколишнє середовище. Визначено показники виходу основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.Документ Підвищення надійност і механізму газорозподілу суднового двигуна, потужністю 265 кВт, за рахунок вдосконалення механізму приводу клапану. Прототип 6ЧН 15/18(2022) Тріщинський, А. С.; Швець Ігор АнатолійовичВ кваліфікаційній роботі, відповідно до завдання вирішено питання щодо підвищення надійності механізму газорозподілу суднового двигуна, потужністю 265 кВт, спроектованого на базі прототипу 6ЧН 15/18, за рахунок вдосконалення механізму приводу клапану. Описано об’єкт встановлення проектованого двигуна, яким є портовий малий буксир МБ-301. Розглянуто загальну будову, особливості конструкції та принцип роботи двигуна-прототипу. Виконано розрахунок параметрів робочого циклу двигуна, на основі результатів якого, побудовано теоретичну та дійсну індикаторну діаграми. Визначено величини сил та моменти що діють в кривошипно-шатунному механізмі двигуна та складових зовнішнього теплового балансу. Описано будову механізму газорозподілу двигуна прототипу. Розглянуто переваги та недоліки штатної конструктивного виконання механізму газорозподілу. Виявлено проблеми пов’язані із зношенням складових ланок механізму газорозподілу, та запропоновано конструктивні заходи направлені на підвищення надійності його складових елементів. Розраховано на міцність складові елементи механізму газорозподілу. Розглянуто проблеми пов’язані зі шкідливим впливом токсичних компонентів відпрацьованих газів на навколишнє середовище. Визначено показники виходу основних токсичних компонентів проектованого двигуна. Проаналізовано можливі небезпеки що можуть виникати під час ремонту та експлуатації двигуна, за запропоновано заходи щодо їх запобігання. Визначено рівні шуму та вібрації проектованого двигуна.