142 ''Енергетичне машинобудування''
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 142 ''Енергетичне машинобудування'' за Ключові слова "cylinder sleeve"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка вдосконаленої конструкції втулки циліндру для стаціонарного дизельного двигуна потужністю 270 кВт. Прототип – 6ЧН18/22(2024) Цимбал Андрій Анатолійович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему "Розробка вдосконаленої конструкції втулки циліндру для стаціонарного дизельного двигуна потужністю 270 кВт" складається із Вступу, 4 розділів та додатків - 4 листів креслень формату А1 та специфікації на двигун. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції двигуна-прототипу 6ЧН18/22, розрахований робочий процес з визначенням його основних параметрів та тепловий баланс двигуна, виконано обґрунтування розробленої конструкції втулки циліндру та зроблений розрахунок її на міцність. Також в кваліфікаційній роботі розроблені конкретні заходи з охорони праці та захисту навколишнього середовища при роботі ДВЗ, зроблено загальні висновки по виконаній бакалаврській роботі. Додатки до пояснювальної записки містять креслення двигуна 6ЧН18/22 (поперечний та поздовжній перерізи), креслення робоче втулки циліндру, специфікації на двигун, а також дійсна індикаторна діаграма та діаграми сил, що діють на деталі КШМ.Документ Розробка удосконаленої конструкції втулки циліндру стаціонарного газового двигуна потужністю 560 кВт. Прототип - 6ГЧН25/34(2023) Чухрій, Дмитро Іванович; Грабовенко Олександр ІвановичПояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на тему «Розробка удосконаленої конструкції втулки циліндру стаціонарного газового двигуна потужністю 560 кВт. Прототип - 6ГЧН25/34» складається із Вступу, 4 розділів, Висновку та 6 Додатків: 2–х специфікацій та 4-х листів креслень формату А4. В текстовій частині пояснювальної записки приведений опис конструкції газового двигуна-прототипу 6ГЧН25/34, розрахований робочий процес, тепловий баланс та динаміка проектованого двигуна. Для забезпечення високих ресурсних показників двигуна та надійності його роботи, зменшення питомих витрат палива та масла вдосконалена конструкція втулки робочого циліндру, яка порівняно із серійною втулкою циліндру має більшу жорсткість та краще охолоджується, а наявність маслозбірного кільця у верхній частині втулки циліндру зменшує кількість нагару на боковій поверхні головки поршня, що зменшує вірогідність появи детонації в циліндрах двигуна. На завершення в кваліфікаційній роботі розроблені заходи з охорони праці та навколишнього середовища, зроблено загальні висновки по виконаній роботі.