Перегляд за Автор "Zinchenko Andrei Igorovich"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концептуальні засади стратегічного використання суднобудівної діяльності як компоненту національної безпеки(Український журнал прикладної економіки, 2018) Зінченко Андрій Ігорович; Zinchenko Andrei IgorovichВступ. Суднобудівна діяльність історично є одним з фундаментальних чинників інтенсифікації соціально-економічного розвитку як морських держав в цілому, так і приморських територій, зокрема як основний системоутоврюючий фактор морегосподарських комплексів усіх рівнів. Державне управління суднобудівною діяльністю та економічними результатами морегосподарювання стало підґрунтям виникнення вузлових промислово-торгівельних та науково-виробничих центрів сучасного українського Причорномор’я: Одеси, Миколаєва, Херсону із відповідним розвитком людського потенціалу, приватного капіталу та остаточним затвердженням за власником суднобудівних активів і флотів високого міжнародного статусу морської держави із далекосяжними військово-політичними, науковими та соціально-економічними перспективами. Метою цієї статті є дослідження сучасного стану концептуальних засад стратегічного використання суднобудівної діяльності як компоненти національної безпеки. Результати. У статті досліджується сучасний стан концептуальних засад стратегічного використання суднобудівної діяльності як компоненти національної безпеки. В результаті дослідження встановлено, що в сьогоденних умовах держава Україна не може залишатися поза освоєнням світового попиту, через особливості економічної, наукової та військової діяльності людства, нерівномірність розподілу покладів ресурсів по планеті і їх споживачів та виключною економічною ефективністю морських перевезень, що інколи є взагалі безальтернативними, гарантована безперервність розвитку світового судноплавства та інтенсифікації освоєння Світового океану та відповідно сталість попиту на різні в т. ч. інноваційні типи суднобудівної продукції. Висновки. Проведені дослідження покликані системно продукувати синергетичний ефект у в першу чергу соціальній та економічній сферах розвитку українського Причорномор’я, активізації національної морегосподарської діяльності перспективними вітчизняними флотами та укріпленню всіх компонентів державної незалежності і національної безпеки України.Документ Фінансово-інноваційні засади перспективної антикорупційної діяльності(Український журнал прикладної економіки, 2018) Зінченко Андрій Ігорович; Zinchenko Andrei IgorovichВступ. Боротьба з корупцією є проблемою для України, про що додатково свідчить наполегливість міжнародних фінансових партнерів держави у питанні створення антикорупційного суду. Отже дослідження сучасного стану фінансово-інноваційних засад перспективної антикорупційної діяльності є актуальним. Метою статті є дослідження фінансово-інноваційних засад перспективної антикорупційної діяльності, а саме: зміст та особливості їх еволюції. Результати. Встановлено, що сьогодні генеруються цінні масиви даних, які підлягають аналізу на предмет виявлення статистичних залежностей та іншої цільової інформації. Спрофільований клієнт з законними доходами на тлі тотального впровадження технічних засобів прийому безготівкових платежів навіть на ринках і парковках, дозволить краще виявляти все те, на що спрямовано законодавство про боротьбу з відмиванням незаконних доходів і фінансуванням злочинності у всіх її проявах, а в частині, наприклад, економіки державних закупівель, як корупційновразливої ділянки національного господарювання, ускладнить корупційні схеми аж до її унеможливлення. Висновки. Визначено, що по суті для сприяння правоохоронним органам у фінансовій та антикорупційній сферах пересічному громадянину жодних дій з цього приводу спрямовано здійснювати не знадобиться. Людина живе, працює, отримує заробітну плату, погоджується на обробку персональних даних, робить покупки, оплати, подорожує, приймає платежі, бере участь в акціях і т. д., а паралельно з цим вона є борцем зі злочинністю – донором big data mining, важливим статистом в боротьбі з порушенням фінансового та кримінального законодавства. В цілому модель, в разі впровадження з актуальними нюансами, може буде використана в т.ч. антикорупційними й іншими правоохоронними органами в процесі виконання своїх повноважень, що вкрай важливо в ключі піднесення антикорупційної боротьби на якісно новий рівень.