Перегляд за Автор "Zhuk O. K."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Берегові зарядні системи для акумуляторних суден(2021) Жук О. К.; Дзисюк Я. В.; Слабодчиков А. А.; Zhuk O. K.; Dzysiuk Ya. V.; Slabodchikov A. A.Розглянуто структури зарядних систем великої потужності для акумуляторних суден з використанням новітніх технологій і компонентів: бездротової індуктивної передачі енергії, удосконалених комутаційних елементів (з’єднувачів), засобів суднової силової електроніки, берегових накопичувачів, оптимізації процесу зарядки. Виконано порівняльний аналіз можливих топологічних рішень зарядних систем, виходячи з умови досягнення найбільшої енергоефективності з урахуванням типу суднової електроенергетичної системи (СЕЕС), доступного часу зарядки та можливостей портової електричної мережі. Надано загальний огляд вимог до системи управління береговою зарядкою.Документ Енергоефективні системи берегової зарядки для акумуляторних суден(2022) Жук О. К.; Рябенький В. М.; Тубальцев А. М.; Zhuk O. K.; Ryabenkij V. M.; Tubaltsev A. M.Розглянуто берегові зарядні системи великої потужності для акумуляторних суден з використанням новітніх технологій і компонентів: удосконалених комутаційних елементів (з’єднувачів), бездротової індуктивної передачі енергії, засобів суднової силової електроніки, берегових накопичувачів, оптимізації процесу зарядки. Виконано порівняльний аналіз можливих топологічних рішень зарядних систем, виходячи з умови досягнення найбільшої енергоефективності з урахуванням типу суднової електроенергетичної системи (СЕЕС), доступного часу зарядки, можливостей портової електричної мережі та стратегії управління високого рівня.Документ Забезпечення якості електроенергії в береговій мережі з системою бездротової зарядки акумуляторних суден(2023) Жук Д. О.; Жук О. К.; Козлов М. О.; Тубальцев А. М.; Лінченко В. В.; Zhuk D. O.; Zhuk O. K.; Kozlov M. O.; Tubaltsev A. M.; Linchenko V. V.Розглянуто умови інтеграції потужних систем швидкої бездротової зарядки і портової мережі, виходячи з вимог до електромагнітної сумісності, які визначаються стандартними показниками припустимих гармонічних спотворень напруги і струму мережі. Виконано модельне дослідження зазначених показників для різних схем приєднання систем бездротової зарядки до берегової мережі як за наявності, так і за відсутності гібридних керованих фільтрокомпенсуючих пристроїв. Проведено аналіз принципів ефективної мінімізації гармонічних спотворень напруги і струму мережі при одночасній корекції коефіцієнта їх фазового зсуву з урахуванням сумірності потужностей системи бездротової зарядки та портової електричної мережі. Рекомендовано, як найбільш енергоефективний варіант, використання в системі бездротової зарядки 6-ти пульсного вхідного некерованого випрямляча у поєднанні з системним керованим фільтрокомпенсуючим пристроєм, налаштованим на компенсацію 5-ї та 7-ї гармонік, замість 12-пульсного випрямляча з триобмотковим трансформатором.Документ Принципи побудови і управління енергоефективної безконтактної зарядної системи малого електричного судна(2022) Жук, О. К.; Дзисюк Я. В.; Zhuk O. K.; Dzysyuk Y. V.Виконано порівняльний аналіз принципів схемотехнічної побудови та управління суднових індуктивних зарядних систем (ІЗС) на основі двох топологій резонансних інверторних перетворювачів: двоконтурного з послідовно-послідовною (SS) компенсацією реактивної потужності і амплітудною модуляцією вихідної напруги та одноконтурного LLC-типу з частотною модуляцією. Розглянуто напрями створення удосконалених енергоефективних ІЗС для малих електричних суден типу GMV Zero. Запропоновано принципи розрахунку оптимальних параметрів компонентів зарядного пристрою, зокрема резонансного контуру та напівпровідникового LLC- перетворювача з частотним управлінням коефіцієнта передачі для забезпечення інваріантності зарядного струму (потужності) при зміні умов індуктивного зв’язку. Одержані результати перевірені на маломасштабному лабораторному прототипі шляхом проведення натурного експерименту та комп’ютерного моделювання.Документ Якість електроенергії в інтегрованих суднових електроенергетичних системах з напівпровідниковими пропульсивними комплексами(2023) Жук Д. О.; Жук, О. К.; Козлов М. О.; Лінченко В. В.; Zhuk D. O.; Zhuk O. K.; Kozlov M. O.; Linchenko V. V.Розглянуто типові архітектури інтегрованих суднових електроенергетичних систем (СЕЕС) технічного флоту з напівпровідниковими пропульсивними комплексами (НПК) на основі частотно-регульованих асинхронних електроприводів (ЧРАЕП). При вирішенні задач оцінки та забезпечення якості електроенергії виконано аналіз структури, особливостей складу СЕЕС з НПК з подальшою розробкою уточнених MATLAB-моделей, що враховують власні і паразитні параметри елементів систем та кабельної мережі, а також застосування ефективних керованих фільтрокомпенсуючих пристроїв (КФКП). За результатами модельного експерименту визначено гармонічні спектри та інтегральні показники спотворення напруг і струмів СЕЕС з головними шинами змінного і постійного струму, а також різними схемами силових напівпровідникових перетворювачів частоти (СНПЧ) з ШІМ, виконано перевірку їх відповідності нормам показників якості електроенергії (ПЯЕ) міжнародних морських стандартів як за наявності, так і за відсутності КФКП, що складається з резонансного фільтра (РФ) та регульованого реакторного компенсатора (РК). Експериментально підтверджено ефективність КФКП в системах з різними типами вхідних випрямлячів у складі СНПЧ. Врахування в MATLAB-моделях паразитної ємності «фаза–корпус» ділянок кабельних ліній (ДКЛ) дозволило виявити та дослідити виникнення високочастотних спотворень напруг і струмів суднової мережі, які виникають як на вході, так і на виході СНПЧ. Аналіз гармонік напруг і струмів в СЕЕС з НПК проведено у двох діапазонах частотного спектра: низькочастотному (НЧ) від 0 до 2 кГц та високочастотному (ВЧ) від 2 кГц до 500 кГц.