Перегляд за Автор "Proskurin A. Yu."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз впливу антифрикційної присадки на величину механічних втрат роторно-поршневого двигуна(2023) Митрофанов, О. С.; Познанський, А. С.; Проскурін, А. Ю.; Mitrofanov O. S.; Poznansky A. S.; Proskurin A. Yu.Наведено результати експериментальних досліджень впливу антифрикційної присадки Multi-Tech-Conditioner до мастила на зміну потужності механічних втрат роторно-поршневого двигуна із шарнірно-кулачковим механізмом руху. Дослідження спрямовані на вирішення проблеми зниження механічних втрат та підвищення ефективності перетворення потенційної енергії стиснутого робочого тіла. Установлено позитивний вплив додавання антифрикційної присадки Multi-Tech-Conditioner до масла на зміну потужності механічних втрат, а саме зниження втрат складає 11,8 % на всьому експлуатаційному діапазоні зміни частоти обертання ротора.Документ Аналіз механічних втрат роторно-поршневого двигуна 12РПД 4,4/1,75(2022) Митрофанов, О. С.; Проскурін, А. Ю.; Познанський, А. С.; Mytrofanov, O. S.; Proskurin A. Yu.; Poznanskyi, A. S.Наведено результати експериментальних досліджень потужності механічних втрат роторно-поршневого двигуна перспективної конструкції з шарнірно-кулачковим механізмом перетворення руху. Експериментальні дослідження спрямовані на вирішення проблеми підвищення ефективності перетворення потенційної енергії стиснутого робочого тіла в механічну роботу. Експериментально встановлені кількісні значення складових потужності механічних втрат роторно-поршневого двигуна (втрати на тертя та втрати, пов’язані з здійсненням насосних ходів) в залежності від основних експлуатаційних параметрів двигуна (оберти та робочий тиск у впускному ресивері).Документ Вдосконалення системи управління подачею палива дизельних двигунів(2021) Личко Б. М.; Макаренко О. С.; Проскурін А. Ю.; Резанов І. О.; Пінчук П. О.; Lychko B. M.; Маkаrenko О. S.; Proskurin A. Yu.; Rezanov І. О.; Pinchuk P. O.Розглянуто ряд технічних рішень щодо підвищення паливної економічності дизельних двигунів шляхом вдосконалення системи управління подачею палива. Запропоновано реалізувати мультиуприскування яке дозволить оптимізувати спалювання палива в циліндрі, а, отже, підвищує індикаторний ККД. Не потрібні складні пристрої перетворення і накопичення енергії в короткі про-міжки часу, що спрощує пристрій паливоподачі та підвищує його надійність.Документ Підвищення ефективності ДВЗ малотоннажних суден застосуванням добавок синтез-газу(2018) Ткач М. Р.; Тимошевський Б. Г.; Митрофанов О. С.; Познанський А. С.; Проскурін А. Ю.; Tkach M. R.; Tymoshevskyy B. G.; Mytrofanov O. S.; Poznanskyi A. S.; Proskurin A. Yu.При використанні альтернативних палив у ДВЗ, в першу чергу необхідно враховувати їх фізико-хімічні властивості, які вносять значні корективи в спосіб організації робочого процесу і суттєво впливають на ефективні та екологічні показники двигуна й всієї енергетичної установки в цілому. Представлені результати досліджень роботи двигуна 4Ч 10,16/9,1 з іскровим запалюванням і зовнішнім сумішоутворенням при роботі на етанолі з добавками синтез-газу. Отримано індикаторні діаграми й діаграми зміни температури газів у циліндрі двигуна при роботі на етанолі та з добавкою синтез-газу. Встановлено, що зростання індикаторного ККД двигуна з іскровим запалюванням на 10,5% досягається при величині масової добавки синтез-газу до етанолу 1...10% за рахунок підвищення коефіцієнта надлишку повітря α до 0,98…1,2 при згорянні суміші етанолу та синтез-газу (для етанолу – 0,85…0,95), що приводить до зменшення теплових втрат, зниження температури відпрацьованих газів і скорочення викидів токсичних речовин, при цьому зростання величини добавки синтез-газу призводить до зростання індикаторного ККД двигуна. Досліджено, що добавка синтезгазу до етанолу зменшує загальну тривалість згоряння суміші на 45% і покращує екологічні показники роботи двигуна