Перегляд за Автор "Pityn M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методологічна основа наукового обґрунтування системи навчання студентів ЗВО плаванню(2020) Глухов І. Г.; Дробот К. В.; Абрамов К. В.; Пітин М. П.; Hlukhov I.; Drobot K.; Abramov K.; Pityn M.Якість результатів наукового дослідження залежить від коректного застосування та поєднання комплексу методів наукового пізнання, оптимальної методологічної бази, взятої за основу для пошуку, обробки та узагальнення наукової інформації на різних рівнях та етапах дослідження. Мета: охарактеризувати методологічну основу наукового обґрунтування системи навчання студентів закладів вищої освіти плаванню. Методологія. На цьому етапі дослідження використані методи опрацювання наукової інформації: теоретичний аналіз й узагальнення даних наукових і методичних джерел та інформації з ресурсів інформаційної мережі Інтернет; системного аналізу; історичний і логічний; аналізу та синтезу, моделювання. Наукова новизна. Доповнено наукові знання про методологічне обґрунтування системи навчання плаванню студентів ЗВО за допомогою добору методів дослідження та їх конкретизації для перевірки ефективності системи навчання плаванню. Висновки. Нагальною науковою та прикладною проблемою сучасного фізичного виховання у закладах вищої освіти є обґрунтування системного підходу до навчання студентів плаванню. Для подальших досліджень основна перевага методів міститься для методів теоретичного рівня у визначенні проблемного поля дослідження, з’ясуванні наявного науково-методичного підґрунтя варіативності засобів плавання тощо; аналізування документальних матеріалів – вивчення структури та змістового наповнення основних програмно-нормативних документів щодо навчання плаванню; опитування (анкетування) – визначення мотивації студентів; експертного оцінювання – визначення рівня плавальної підготовленості студентів; педагогічного спостереження – з’ясування основних організаційних та методичних особливостей проведення занять; педагогічного тестування – встановлення базових показників фізичного розвитку, фізичної підготовленості, функціонального стану студентів; педагогічного експерименту – перевірка ефективності програм навчання плаванню студентів в природних умовах організації процесу з фізичного виховання; методів математичної статистики – аналіз сукупностей даних.Документ Теоретичний аналіз проблем та актуальних напрямів навчання студентської молоді плаванню(Чорноморський національний університет імені Петра Могили, 2020) Глухов І. Г.; Пітин М. П.; Дробот К. В.; Абрамов К. В.; Hluhov I.; Pityn M.; Drobot К.; Abramov K.Значна кількість авторських наукових підходів та наукових досліджень з навчання студентів плаванню мають частковий характер та стосуються відокремлених завдань цього процесу. Вони спрямовані на загальні підходи, випереджувальне та пришвидшене навчання плаванню; методики подолання водобоязні, застосування рухливих ігор, варіативності засобів плавальної підготовки, окремі аспекти організації навчання плаванню у фізичному вихованні студентів. Це актуалізує потребу теоретичного аналізу проблем та актуальних напрямів навчання студентської молоді плаванню. Мета – узагальнити теоретичні та емпіричні дані з проблем та актуальних напрямів навчання студентської молоді плаванню в умовах фізичного виховання в закладах вищої освіти. Методи: теоретичний аналіз і узагальнення даних наукових і методичних джерел та інформації з ресурсів інформаційної мережі Інтернет; системного аналізу; історичний і логічний; аналізу, синтезу та моделювання. Узагальнення наявної теоретичної та методичної інформації дає підстави виокремити проблемне поле, пов’язане з оновленою структурою компетенцій майбутніх фахівців різних галузей діяльності, незадовільного рівня здоров’я сучасної студентської молоді, високого прикладного значення плавання, зниження обсягів фізичного виховання в закладах вищої освіти на тлі недооцінки ефективності засобів плавання, відсутності якісного організаційного та методичного забезпечення цього процесу, варіативності цільових установок і чинників мотивації студентів, обов’язковості прикладних умінь з плавання в структурі гармонійно розвинутої особистості, потреби підтримання оптимального рівня фізичної активності. Встановлено актуальну науково-прикладну проблему сучасного фізичного виховання у закладах вищої освіти щодо обґрунтування системного підходу до навчання студентів плаванню, що враховуватиме наявний досвід та сучасні вимоги, сутність та об’єктивність критеріїв забезпечення цього процесу.