Перегляд за Автор "Moshentsev Yuryi"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Possibilities for Improving the Cooling Systems of IC Engines of Marine Power Plants(2022) Moshentsev Yuryi; Gogorenko Oleksiy; Dvirna OlhaДокумент Rational Liquid Cooling Systems of Internal Combustion Engines(2022) Moshentsev Yuryi; Gogorenko Oleksiy; Dvirna OlhaДокумент Залежності для визначення коефіцієнтів тепловіддачі та опору повітря для теплообмінників із трубчасто-пластинчастої поверхні теплообміну(ХНАДУ, 2024) Мошенцев Ю. Л.; Гогоренко О. А.; Немченко А. В.; Moshentsev Yuryi; Gogorenko Oleksiy; Nemchenko AndriiЗапропоновано нові залежності для визначення коефіцієнтів тепловіддачі та коефіцієнтів опору повітря для трубчасто-пластинчастої поверхні теплообміну. Досліджено їх точність і ефективність у широкому діапазоні режимів. Установлено, що максимальна похибка визначення температури повітря за запропонованою залежністю не перевищує 0,3 oC для всього досліджуваного діапазону, похибка визначення аеродинамічного опору не перевищує 8 %, що свідчить про високу точність моделювання. Така точність гарантує можливість застосування запропонованих залежностей для інженерних розрахунків.Документ Розробка сучасних охолоджувачів наддувного повітря(Видавець Торубара В. В., 2023) Гогоренко О. А.; Мошенцев Ю. Л.; Немченко А. В.; Gogorenko Oleksiy; Moshentsev Yuryi; Nemchenko AndriiПредставлені рекомендації щодо конструювання, виготовлення з використанням низькотемпературних олов’янистих припаїв та результати випробувань конструкції сучасного охолоджувача наддувного повітря. Результати випробувань свідчать про можливість переходу до подібних теплообмінників. Цей крок сприятиме зменшенню витрат під час їх виробництва і одночасно допоможе досягти максимального зниження температури наддувного повітря в ресивері двигуна. При цьому буде досягнуто зниження повітряного опору при інших рівних умовах експлуатації.