Перегляд за Автор "Lychko B. M."
Зараз показуємо 1 - 10 з 10
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Methanol as promising marine fuel: technical aspects of application(2020) Gorbov V. M.; Mitienkova V. S.; Lychko B. M.Документ Study of Prospects of Two-Phase Gravity Thermosiphons Used in Waste Heat Boilers of Cogeneration Units(2020) Dolganov Yu. A.; Yepifanov А. A.; Patsurkovskyi P. A.; Sorokina T. N.; Lychko B. M.Документ Use of thermochemical recuperation of waste heat to enhance energy efficiency of LNG carriers(2021) Cherednichenko O. K.; Lychko B. M.; Mitienkova V. S.Документ Use of thermochemical recuperation of waste heat to enhance energy efficiency of LNG carriers(2021) Cherednichenko O. K.; Lychko B. M.; Mitienkova V. S.Документ Аналіз застосування роторів флеттнера у якості допоміжних суднових рушіїв для контейнеровоза(2021) Тихонов Б. А.; Личко Б. М.; Рязанцев П. А.; Tyhonov B. A.; Lychko B. M.; Riazantsev P. A.Міжнародна морська організація (ІМО), що регулює міжнародне судноплавство, бореться з тим, як контролювати викиди парникових газів (ПГ) з суден з 1997 року. Початкова стратегія передбачає підвищення оперативної ефективності міжнародних морських перевезень як середнього показника по флоту щонайменше на 40% до 2030 р. (порівняно з рівнями 2008 р.). В останні роки вітрила ротора використовувались на декількох комерційних суднах, з одним новим корпусом і щонайменше трьома переобладнаннями лише в 2018 році, включаючи круїзне судно Viking Grace на 2800 пасажирів, загальне вантажне судно Pollux та танкер Maersk Pelican. Порівняльний аналіз показує, що застосування ротора Флеттнера у якості допоміжних рушіїв дозволить зменшити викиди в атмосферу за рахунок економії палива до 7,5%, що також призведе до економії фінансових витрат на паливо.Документ Важливість вивчення англійської мови за професійним спрямуванням під час підготовки фахівців з морського судноплавства у ВНЗ(2023) Ворчакова І. Є.; Личко Б. М.; Vorchakova I. E.; Lychko B. M.В роботі піднімаються питання важливості та необхідності викладання англійської мови за професійним спрямуванням для майбутніх фахових моряків. Доводиться, що забезпечення якісного та компетентного викладання зазначеної іноземної мови є показником високого рівня забезпечення вищої професійної освіти. Актуальність наукового пошуку підтверджується державним прагненням інтегрувати в освітні програми вищих навчальних закладів України міжнародні освітні стандарти.Документ Вдосконалення системи управління подачею палива дизельних двигунів(2021) Личко Б. М.; Макаренко О. С.; Проскурін А. Ю.; Резанов І. О.; Пінчук П. О.; Lychko B. M.; Маkаrenko О. S.; Proskurin A. Yu.; Rezanov І. О.; Pinchuk P. O.Розглянуто ряд технічних рішень щодо підвищення паливної економічності дизельних двигунів шляхом вдосконалення системи управління подачею палива. Запропоновано реалізувати мультиуприскування яке дозволить оптимізувати спалювання палива в циліндрі, а, отже, підвищує індикаторний ККД. Не потрібні складні пристрої перетворення і накопичення енергії в короткі про-міжки часу, що спрощує пристрій паливоподачі та підвищує його надійність.Документ Енергетика, паливо й екологія транспортних суден(2023) Шостак В. П.; Самохвалов В. С.; Личко Б. М.; Shostak V. P.; Samokhvalov V. S.; Lychko B. M.Аналізується п’ять способів зниження витрат палива та викидів токсичних оксидів з відхідними газами малообертового двигуна й акцентується увага на впровадження цих способів на суднах ближньої перспективи.Документ Конструктивний фактор забезпечення довговічності у комбінованому опорно-упорному підшипниковому вузлі ГТД(2019) Сорокіна Т. М.; Личко Б. М.; Sorokina T. N.; Lychko B. M.Використання комбінованих опорно-упорних вузлів приводить до збільшення довговічності ГТД. Експериментальні випробування гідростатодинамічного підп’ятника показали відсутність контакту на усіх режимах експлуатації. Виконані конструкторські опрацювання підтвердили можливість встановлення такого підп'ятника у складі комбінованого опорно-упорного вузла ГТД.Документ Сучасний стан та шляхи підвищення енергоефективності суднових енергетичних установок(2023) Чередніченко, О. К.; Личко Б. М.; Cherednichenko О. K.; Lychko B. M.Проведено аналіз сучасного стану світового комерційного флоту та світового суднобудування. Розглянути питання постачання суднового енергетичного обладнання в умовах «складальних верфей». Приділено увагу розгляду шляхів підвищення енергоефективності суден, та аналізу причин які стримують глобальне застосування новітніх технічних рішень або розповсюдженню вже існуючих на велику кількість типів суден.