Перегляд за Автор "Havrylenko Nataliia"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The Development of E-commerce in the Context of the Digitalization of the Economy(Review of Economics and Finance, 2023-06) Verbivska Liudmyla; Sarai Nataliia; Ivashchenko Maryna; Havrylenko Nataliia; Kuznietsova OlhaДокумент Впровадження Big Data: створення конкурентних переваг в різних сферах бізнесу(Видавничий дім "Гельветика", 2025) Гавриленко Наталія Вікторівна; Havrylenko NataliiaСтаття присвячена актуальним питанням використання Big data в різних сферах індустрії. Розглянуто, як великі дані впливають на формування маркетингових стратегій, а також наведено чисельні приклади, як Big data може застосовуватися для створення конкурентних переваг. Проаналізовано та систематизовано критерії віднесення даних до Big Data. З'ясовано, що одним з найбільш значущих напрямків останнього десятиріччя в цій сфері є впровадження Big Data в маркетингу. Можливість збирання, аналізу та інтерпретації великих обсягів даних дозволяє маркетологам створювати більш точні і персоналізовані пропозиції, адаптовані до специфічних потреб цільової аудиторії. Доведено, що в умовах цифрової трансформації бізнесу, аналіз Big Data дає точні дані, які дозволяють суттєво покращити бізнес-показники рекламних кампаній, запусків нових продуктів та багато іншого.