Перегляд за Автор "Havrilenko N. V."
Зараз показуємо 1 - 7 з 7
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Tax logistics in the state tax relations management system(Видавничий дім «Гельветика», 2023) Havrilenko N. V.В статті розглянуто роль податкової логістики в системі управління податковими відносинами. Розширено межі традиційного розуміння податкової логістики, яка застосовується на мікрорівні. Податкову логістику визначено як діяльність, яка полягає в здійсненні управління податковими ресурсами держави відповідно до державного і бюджетного устрою. Реалізація фіскальної логістики здійснюється в системі фіскального менеджменту держави. На прикладі ієрархії управління податковими відносинами показано формування податкової логістики з мікрорівня до рівня філософського осмислення значущості податків у сучасному суспільстві. Сфера її впливу може охоплювати як всю систему обігу податків, так і безпосередньо, регіональний рівень, на якому ефективність її використання буде значно вищою, а це суттєвим чином підвисить мультиплікаційний ефект, який сприятиме підвищенню конкурентоздатності регіонів. З’ясовано, що межі податкової логістики на рівні мікроекономіки і макроекономіки за своєю природою мають антагоністичний характер, а це обумовлено наявністю полярно орієнтованих економічних інтересів держави і платника податків. Сфера її впливу може охоплювати як всю систему обігу податків, так і безпосередньо, регіональний рівень, на якому ефективність її використання буде значно вищою, а це суттєвим чином підвисить мультиплікаційний ефект, який сприятиме підвищенню конкурентоздатності регіонів. Встановлення оптимальної залежності між обсягами господарської діяльності, оподаткуванням і формуванням доходів бюджету є основою оптимального податкового регулювання економіки держави. Проте з метою більш ефективного здійснення податкового регулювання використовується потенціал фіскального адміністрування, що сприяє більш повній та своєчасній мобілізації податкових надходжень до системи державного бюджету.Документ Бронювання ФОП: перспективи законодавства(2024) Гавриленко Н. В.; Havrilenko N. V.Чи не найпопулярніша дискусія сьогодення – це економічне бронювання фізичних осіб підприємців: що саме буде, коли буде, як буде і чи буде взагалі. Наразі у Верховній Раді України є декілька законопроектів щодо можливості бронювання підприємців та їхніх працівників. Розглянемо їхДокумент Впровадження системи контролінгу для підвищення ефективності управління морскими портами(2021) Гавриленко Н. В.; Havrilenko N. V.В умовах постійно зростаючої конкуренції в морських портах повинна бути створена служба контролінгу, з допомогою якої можна буде приймати управлінські рішення. В доповіді представлені підходи до структури служби контролінгу, організації її роботи, вплив на інформаційні потоки та управлінські рішення.Документ Дія сіті: деякі нюанси правового режиму в умовах війни(2023) Гавриленко Н. В.; Havrilenko N. V.В умовах воєнного стану в Україні господарюючі суб'єкти продовжують працювати в різних обставинах, які зумовлюють ретельне відслідковування змін в податковому законодавстві. Режим Дія City називають унікальним правовим та податковим простором для IT-компаній в Україні. У чому його переваги з точки зору оподаткування, з'ясуємо у даній роботі.Документ Дія Сіті: деякі нюанси правового режиму в умовах війни(2023) Гавриленко Н. В.; Havrilenko N. V.В умовах воєнного стану в Україні господарюючі суб'єкти продовжують працювати в різних обставинах, які зумовлюють ретельне відслідковування змін в податковому законодавстві. Режим Дія City називають унікальним правовим та податковим простором для IT-компаній в Україні. У чому його переваги з точки зору оподаткування, з'ясуємо у даній роботі.Документ Правові засади цифрової ідентифікації і репрезентації особистості(2024) Гавриленко Н. В.; Havrilenko N. V.Стаття присвячена дослідженню деяких проблемних питань, які стосуються цифрової ідентичності, цифрової самоідентифікації особи та цифрового профілю. Пошуком відповідей на ці питання займаються не лише вчені гуманітарного спрямування, але й спеціалісти в сфері державного управління, фінансів, економіки, освіти, філософії і етики, високотехнологічних секторів економіки, оскільки формування цифрової ідентичності – це сфера особистої, корпоративної і національної безпеки. Завданнями дослідження, описаного в статті є визначення на підставі аналізу підходів до цифровізації суспільства, які склалися, можливих проблем в сфері формування цифрової ідентичності особи та виявлення основних шляхів вирішення таких проблем. Зауважено, що в українському законодавстві поки що відсутнє чітке визначення цього поняття, проте воно вже відіграє неабияку роль у всіх сферах життєдіяльності. Проведене аналітичне дослідження по виявленню питань, які характеризують процеси цифровізації суспільства. В ході дослідження аргументовано, що в умовах цифрової економіки, яка припускає повсюдне використання великих масивів даних, особливого значення набуває рішення проблеми контролю над формуванням цифрової ідентичності громадянина. Вважаємо, що єдиний спосіб відновити повний контроль над цифровою проекцією людини – це зробити всі дані про користувача відкритими для нього. Досвід застосування відповідних цифрових профілей породжує нові ризики, які перераховані в представленій статті: втрати цифрового ідентифікатора, високих затрат, відсутності масовості таких проектів через відсутність загальних стандартів. Проблеми цифрової ідентичності, цифрової ідентифікації і цифрового профілю є темами для подальшого серйозного суспільно-правового, професійного та наукового обговорення. Цифрова ідентичність здійснює все більший вплив на життя людини і суспільства. Формування цифрової ідентичності є питанням особистої, суспільної і національної безпеки.Документ Роль цифровізації у правовому регулюванні окремих функцій органів державної влади і управління(Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського. Серія: Юридичні науки, 2023) Гавриленко Н. В.; Havrilenko N. V.У статті досліджено вплив цифровізації на зміну правового регулювання управлінської діяльності щодо реалізації окремих функцій органами державної влади і управління. Розглянуто та сформульовано основні тенденції прийняття державними органами і органами місцевого самоврядування управлінських рішень, які пов’язані із постійно зростаючими можливостями обробки інформації у цифровій формі із застосуванням інформаційних технологій. Доведено, що компетенція державних органів у процесі цифрової трансформації механізмів управління стрімко змінюється. З’ясовано, що найбільша динаміка регулювання спостерігається в сфері надання послуг державними органами, в тому числі з позиції зміни їх компетенції, а це тісно пов’язано з процесом цифровізації управлінської діяльності. Під впливом цієї умови реалізація повноважень публічних органів є постійно мінливою. Так, вони можуть бути обумовлені як виникненням нових явищ у інформаційному просторі, наприклад, наявність інструментів для створення соціальних сторінок в інформаційних системах, якими користуються громадяни, так і з появою нових законодавчих вимог. Встановлено, що структурносистемні зміни тісно пов’язані з такими аспектами управлінської діяльності як: реалізація наявних повноважень, надання державних і муніципальних послуг, побудова міжвідомчої взаємодії. Детально розглянуто напрямок, пов’язаний з наданням послуг публічними органами в електронному вигляді. Можливості роботи з цифровою інформацією призводять не лише до змін процедурних аспектів реалізації тих або інших прав і обов’язків публічних органів, але і до змістовного розширення їх компетенції. При цьому, слід відмітити, їх цілі співпадають відносно більш якісного і ефективного виконання покладених на них функцій. Інститут правового моніторингу не є новим для практики, але при цьому його можливості помітно розширилися в умовах цифрової трансформації управління завдяки появі нових інформаційних технологій і методів роботи з даними.