Перегляд за Автор "Gogorenko Oleksiy"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Possibilities for Improving the Cooling Systems of IC Engines of Marine Power Plants(2022) Moshentsev Yuryi; Gogorenko Oleksiy; Dvirna OlhaДокумент Rational Liquid Cooling Systems of Internal Combustion Engines(2022) Moshentsev Yuryi; Gogorenko Oleksiy; Dvirna OlhaДокумент The development of long-range heat transfer surfaces for marine diesel engine charge air coolers(2021) Kuznetsov Valerii; Gogorenko Oleksiy; Kuznetsova SvetlanaДокумент Залежності для визначення коефіцієнтів тепловіддачі та опору повітря для теплообмінників із трубчасто-пластинчастої поверхні теплообміну(ХНАДУ, 2024) Мошенцев Ю. Л.; Гогоренко О. А.; Немченко А. В.; Moshentsev Yuryi; Gogorenko Oleksiy; Nemchenko AndriiЗапропоновано нові залежності для визначення коефіцієнтів тепловіддачі та коефіцієнтів опору повітря для трубчасто-пластинчастої поверхні теплообміну. Досліджено їх точність і ефективність у широкому діапазоні режимів. Установлено, що максимальна похибка визначення температури повітря за запропонованою залежністю не перевищує 0,3 oC для всього досліджуваного діапазону, похибка визначення аеродинамічного опору не перевищує 8 %, що свідчить про високу точність моделювання. Така точність гарантує можливість застосування запропонованих залежностей для інженерних розрахунків.Документ Порівняння показників газообміну двотактного двигуна з іскровим запалюванням у процесі зовнішнього та внутрішнього сумішоутворення(ХНАДУ, 2023) Корогодський В. А.; Гогоренко О. А.; Лісовал А. А.; Матиско О. О.; Журавель О. А.; Korohodskyi Volodymyr; Matysko Oleksii; Zhuravel Oleg; Gogorenko Oleksiy; Lisoval AnatoliiПерехід від зовнішнього до внутрішнього сумішоутворення потребує коригування організації процесів газообміну. Проведено експериментальні дослідження двигуна 1Д 8,2/8,7 з іскровим запалюванням з карбюратором та безпосереднім впорскуванням палива (БВП) для організації розшарованого паливоповітряного заряду (РППЗ) та розшарованого збідненого паливоповітряного заряду (РЗППЗ) за навантажувальною характеристикою (n = 3000 хв-1). Визначено емпіричні залежності зміни показників газообміну від навантаження: витрати продувочного та випускного каналів μ; витоку продувочного повітря υ; залишкових газів γ; надлишку продувочного повітря φо; наповнення ηv; продувки φ; використання продувочного повітря ηв; ККД продувки ηs. Визначено, що для зниження γ та збільшення ηv за РППЗ необхідно спрямовувати потоки продувочного повітря всередину камери згоряння способом встановлення додаткового продувочного каналу навпроти випускного вікна.Документ Розробка сучасних охолоджувачів наддувного повітря(Видавець Торубара В. В., 2023) Гогоренко О. А.; Мошенцев Ю. Л.; Немченко А. В.; Gogorenko Oleksiy; Moshentsev Yuryi; Nemchenko AndriiПредставлені рекомендації щодо конструювання, виготовлення з використанням низькотемпературних олов’янистих припаїв та результати випробувань конструкції сучасного охолоджувача наддувного повітря. Результати випробувань свідчать про можливість переходу до подібних теплообмінників. Цей крок сприятиме зменшенню витрат під час їх виробництва і одночасно допоможе досягти максимального зниження температури наддувного повітря в ресивері двигуна. При цьому буде досягнуто зниження повітряного опору при інших рівних умовах експлуатації.