Перегляд за Автор "Garkusha Sergey V."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка програми-тренажеру дистанційного навчального курсу «Основи наукових досліджень в інформатиці»(2023) Гаркуша С. В.; Черненко О. О.; Кошова О. П.; Субота І. В.; Литвиненко А. І.; Garkusha Sergey V.; Chernenko Oksana O.; Koshova Oksana P.; Subota Ilona V.; Litvinenko Alla I.Мета. Найважливішим стратегічним завданням на сьогоднішньому етапі модернізації освіти України є забезпечення якісного навчання під час очної, дистанційної чи змішаної форми, як для школярів, так і для студентів навчальних закладів різного рівня акредитації. Одним з ефективних методів для підвищення засвоєння теоретичного матеріалу та практичних вмінь і навичок є використання програм-тренажерів під час навчального процесу. У статті розглянуто процес програмної реалізації тренажеру дистанційного навчального курсу «Основи наукових досліджень в інформатиці». Методика. Використано теоретичні матеріали дистанційного курсу «Основи наукових досліджень в інформатиці», інтегроване програмне середовище Eclipse, об’єктно-орієнтована мова програмування Java та мови розмітки HTML, CSS. Для розробки програмного забезпечення обрано метод «Waterfall Model». Результати. У роботі реалізовано програму-тренажер дистанційного навчального курсу «Основи наукових досліджень в інформатиці». Проектування та розробка здійснена в інтегрованому середовищі Eclipse мовою програмування Java. Програма-тренажер включає запитання двох рівнів складності, методичні рекомендації та теоретичну довідку за темами модулів. Наукова новизна. Розроблений програмний продукт виконує навчальну та контролюючу функції. Тренажер реалізовано у вигляді віконної програми, яка не потребує додаткового програмного забезпечення для її роботи. Дослідження доводить, що саме такий формат додатку є найбільш «дружнім» для користувача та не потребує допоміжних вказівок. Методологія розробки елементів програми також демонструє покроковість в створенні тренажеру. Практична значимість. Розроблений програмний продукт імплементовано у відповідний курс системи дистанційного навчання на платформі Moodle Полтавського університету економіки та торгівлі та рекомендовано для використання здобувачам освіти за спеціальністю «Комп’ютерні науки» в навчальному процесі під час вивчення дисципліни «Основи наукових досліджень в інформатиці».Документ Розробка сайту кафедри Навчально-наукового інституту денної освіти(2024) Oльховський Д. M.; Гаркуша С. В.; Черненко О. О.; Лазаренко В. О.; Olhovskiy Dmytro M.; Garkusha Sergey V.; Chernenko Oksana O.; Lazarenko Vladyslav O.Цифровізація освітнього простору відбувається швидкими темпами, завдяки росту комп'ютерної грамотності серед викладачів та студентів, збільшення фінансування проектів університетів та зменшення цін на пристрої з доступом до інтернету. Пандемія та згодом повномасштабна війна дані процеси тільки прискорили. Кожен студент повинен мати можливість продовжити освіту в безпечних умовах з будь-якої точки світу. У цьому йому допоможе сайт кафедри, який відповідає сучасним вимогам та актуальним тенденціям. Мета дослідження полягає в розробці веб-сайту кафедри Навчально-наукового інституту денної освіти. Аналіз літератури з теми та огляд існуючих програмних продуктів показав недоліки та переваги окремих сайтів. Встановлено, що якісний веб-сайт повинен бути швидким, оптимізованим для пошуку, відповідати критеріям доступності (accessibility, a11y), яка є корисною не тільки для допомоги людям з обмеженими можливостями, а й для індексації сторінок в пошуковій системі; мати зрозумілу навігацію та інтуїтивне розміщення контенту. Методика. При розробці сайту були використана мова програмування TypeScript, технології/фреймворки Next.js, React, HTML/ CSS/SCSS, Prisma, MongoDB. Дизайн створений завдяки онлайн-сервісу розробки інтерфейсів та прототипів Figma. Результати. Розроблено веб-сайт кафедри комп’ютерних наук та інформаційних технологій, що відповідає вимогам сучасних веб-проектів. Отримано оцінку якості дизайну та враховано побажання користувачів. Проведено тестування коректної роботи коду, продуктивності та доступності, використовуючи останні популярні технології. Результатом роботи є функціональний та зручний веб-сайт кафедри, який задовольняє потреби користувачів. Він отримав високі оцінки за показниками пошукової оптимізації (SEO), продуктивності (Performance), використання сучасних практик (Best Practices) та доступності (Accessibility). Новизна роботи полягає у створенні веб-сайту з використанням передових технологій розробки, дотримуючись останніх вимог доступності та дизайнерських трендів. Практична значимість полягає в тому, що сайт виконує свою інформаційну функцію відповідно до всіх вимог. Переважна більшість абітурієнтів починають своє знайомство з університетом з перегляду його веб-сайту, тому він є своєрідною візитівкою. В умовах воєнного стану дистанційна освіта може бути єдиною можливістю продовжити навчання. На сайті кафедри розміщено новини, актуальні матеріали для навчання, контакти викладачів, графіки консультацій, інформація про академічний обмін та стажування та багато іншого – все це допоможе здобувачу освіти ефективно навчатися в будь-яких умовах.