Магістерські роботи (ЕМ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено магістерські дисертації на здобуття ступеня магістра
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ЕМ) за Автор "Грицук Іван Валерійович"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Підвищення ефективності експлуатації головного двигуна 6 NVD 48 A-2U судна ''ELGA-1'' за рахунок модернізації системи мащення(2023) Туріца Василь Миколайович; Грицук Іван ВалерійовичСучасне судно, незалежно від його призначення (перевезення вантажів по морях і океанах або у внутрішніх водних шляхах, вилов і переробка морепродуктів, здобич вуглеводнів або інших корисних копалини, проведення науково-дослідних робіт), є складною інженерною спорудою, призначеною для тривалої (автономної) роботи, у тому числі, в екстремальних гідрометеорологічних і льодових умовах. В основні тенденції розвитку світового транспортного флоту передбачають створення нових видів транспортних енергосилових установок, що забезпечують істотне скорочення витрати палива й енергії. Особливо гостро постає проблема ощадливої витрати палива нафтового походження, що зв’язано з обмеженістю запасів вихідної сировини – нафти, підвищенням вартості її видобутку і транспортування, а також ростом споживання нафти для хімічної промисловості. Розвиток суднового дизелебудування йде по шляху інтенсифікації досліджень і практичної реалізації заходів по підвищенню середнього ефективного тиску. Найважливіша проблема – створення головних суднових і допоміжних дизельних агрегатів як інтелектуальних двигунів (на основі комп'ютерного управління). У сучасних поршневих двигунах знайшло широке використання «елементів адаптації». Це дозволило значно поліпшити експлуатаційні якості, підвищити надійність, знайти величезні резерви по підвищенню технічного рівня поршневих двигунів внутрішнього згоряння. Одним з найбільш перспективних шляхів скорочення витрати дизельного палива при одночасному виконанні поставленої задачі збільшення моторесурса двигунів є удосконалення системи мащення, в першу чергу двигунів що застосовуються на флоті в якості головних. Чим і пояснюється вибір системи у якості прототипу у даному дипломному проекті.Документ Підвищення ефективності експлуатації головного двигуна MaK 6M43C судна ''Morgenstond2'' за рахунок модернізації механізму газорозподілу(2023) Ткаченко Юрій Анатолійович; Грицук Іван ВалерійовичРозвиток дизелебудування, застосування наддуву і перехід з дизельних палив на більш дешеві важкі сорти призвели до того, що до кінця 20 століття дизель зайняв лідируюче положення на морському транспорті. В даний час потужність малооборотних крейцкопфних дизелів досягла 70 МВт, а ККД досяг 50% і більше. В даний час чотиритактні дизельні середньооборотні двигуни внутрішнього згоряння є основними в складі енергетичних установок сучасних суден. Підвищення продуктивності праці пов'язано зі зростанням енергоозброєності застосовуваних технічних засобів, як наслідок, основне перспективне завдання двигунобудування полягає в підвищенні потужності, економічності, ефективності, надійності і поліпшення екологічних якостей енергетичних установок різного призначення, в тому числі в удосконаленні систем подачі повітря і газовипуска. Як наслідок, вдосконалення газорозподільних механізмів і підвищення якості процесів газообміну чотиритактних двигунів внутрішнього згоряння, є актуальними. Одним з найбільш перспективних шляхів скорочення витрати дизельного палива при одночасному збільшення моторесурса двигунів, є удосконалення механізму газорозподілу, в першу чергу двигунів що застосовуються на флоті в якості головних. Найбільш типовими представниками даного, досить сучасного класу дизелів є двигуни фірми MaK 6M43C який використовується на багатьох суднах, побудованих протягом останніх десяти – п’ятнадцяти років. Механізм газорозподілу є одним з найважливіших вузлів дизеля. Тому необхідно щоб складні завдання технічної експлуатації сучасних і перспективних дизелів майбутній інженер-механік міг вирішувати з розумінням.Документ Підвищення ефективності експлуатації головного двигуна MAN B&W 8L 58/64 контейнеровозу ''Stadт-Jena'' за рахунок модернізації системи подачі палива високого тиску(2023) Ткачук Дмитро Іванович; Грицук Іван ВалерійовичОдним з найбільш перспективних шляхів скорочення витрати дизельного палива при одночасному виконанні поставленої задачі збільшення моторесурса двигунів, є удосконалення системі впорскування палива, в першу чергу двигунів що застосовуються на флоті в якості головних. Найбільш типовими представниками даного, досить сучасного класу дизелів є двигуни фірми MAN B&W серії 8L 58/64 який використовується на багатьох суднах, збудованих протягом останніх десяти років, наприклад на контейнеровозі «STADT-JENA», взятому у якості прототипу у даному дипломному проекті. За умови нормального повітропостачання енергетичні й економічні показники дизеля, надійність, стабільність роботи на маневрах й інших експлуатаційних якостях практично повністю визначаються досконалістю процесу паливопостачанні. Останній у свою чергу залежить від того, наскільки глибоко пророблена конструкція елементів паливоупорскуваючих апаратур і доведені (на заводському стенді) процеси, що визначають якість наповнення ПНВТ, динаміку подачі палива від ПНВТ до форсунки й, нарешті, розпилювання палива форсункою. Паливні апаратури є одним з найважливіших вузлів дизеля. У порівнянні з іншими вузлами сучасних і перспективних форсованих суднових дизелів ПА перетерпіла найбільше конструктивних змін у зв’язку зі збільшенням циклових подач, застосуванням важких сортів палив, збільшенням динамічних і кавітаційних навантажень, оптимізацією паливорозподілення й т.і. Тому необхідно насамперед ознайомитися з типовими новими конструктивними рішеннями ПА, щоб складні завдання технічної експлуатації сучасних і перспективних дизелів майбутній інженер-механік міг вирішувати з розумінням саме експлуатаційного значення рішень, закладених у конструкцію її елементів.Документ Підвищення надійності експлуатації суднового двигуна L 58/64 фірми MAN B&W судна "Navi Baltic" шляхом удосконалення системи подачі палива(2023) Ступаков Денис Олегович; Грицук Іван ВалерійовичОдним з найбільш перспективних шляхів скорочення витрати дизельного палива при одночасному виконанні поставленої задачі збільшення моторесурса двигунів, є удосконалення системі впорскування палива, в першу чергу двигунів що застосовуються на флоті в якості головних. Найбільш типовими представниками даного, досить сучасного класу дизелів є двигуни фірми MAN B&W серії 8L 58/64 який використовується на багатьох суднах, збудованих протягом останніх десяти років, наприклад на контейнеровозі «Navi Baltic», взятому у якості прототипу у випускній роботі. За умови нормального повітропостачання енергетичні й економічні показники дизеля, надійність, стабільність роботи на маневрах й інших експлуатаційних якостях практично повністю визначаються досконалістю процесу паливопостачанні. Останній у свою чергу залежить від того, наскільки глибоко пророблена конструкція елементів паливоупорскуваючих апаратур і доведені (на заводському стенді) процеси, що визначають якість наповнення ПНВТ, розпилювання палива форсункою. Тому необхідно насамперед ознайомитися з типовими новими конструктивними рішеннями ПА, щоб складні завдання технічної експлуатації сучасних і перспективних дизелів майбутній інженер-механік міг вирішувати з розумінням саме експлуатаційного значення рішень, закладених у конструкцію її елементів. Мета дипломного проекту: розробити комплекс заходів для забезпечення надійності експлуатації судна "Navi Baltic" шляхом удосконалення системи паливоподачі суднового двигуна L 58/64 фірми MAN B&W.