073 "Менеджмент"
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 073 "Менеджмент" за Автор "Demydyuk N. E."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розвиток державного регулювання охорони здоров'я в Україні(2022) Демидюк Н. Є.; Demydyuk N. E.; Сергійчук С. І.Демидюк Н. Є. "Розвиток державного регулювання охорони здоров'я в Україні". Кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за спеціальністю 073 "Менеджмент"" – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, Миколаїв, 2022. Кваліфікаційна робота присвячена актуальним проблемам теоретичних, методичних і практичних аспектів вдосконалення системи державного регулювання охорони здоров'я в Україні. У роботі розглянуто сутність, зміст, принципи, інструменти та особливості механізму державного регулювання сфери охорони здоров'я. Досліджено підходи до побудови економічних механізмів системи охорони здоров’я та проведено порівняльний аналіз фінансування сфери охорони здоров’я України та країн Європейського союзу. Запропоновано механізм державного регулювання продуктивністю праці в сфері охорони здоров’я, який включає суб'єкт, об'єкт, мету, цілі та принципи, а також інструменти реалізації механізму та макроекономічні показники, який дозволить покращити забезпечення фінансовими ресурсами, новітніми технологіями лікування та діагностики, удосконалення системи управління медичними закладами, підвищення кваліфікації кадрів та сприяння створенню конкуренції на медичному ринку. Розроблено науково-методичний підхід щодо впровадження сучасних напрямів державного регулювання інноваційного розвитку сфери охорони здоров'я України, що поєднують інноваційну політику, державні цільові програми, систему освіти, захист інтелектуальної власності, підтримку інноваційних проектів, організаційно-управлінське, законодавчо-правове, фінансово-інвестиційне, інформаційне забезпечення реалізації напрямів інноваційного розвитку сфери охорони здоров’я, які дають змогу підвищити якість і доступність медичних послуг.