Магістерські роботи (БМтаККК)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (БМтаККК) за Автор "Соломонюк Н. С."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дослідження ефективності теплоізолювання нафтоналивного танку блоками піноскла при перевезенні підігріваємого вантажу(2023) Яковенко Сергій Віталійович; Yakovenko Sergii Vitaliiovych; Соломонюк Н. С.Високов'язкі нафтопродукти при транспортуванні, що потребують спеціальних систем підігріву вантажу з метою зменшення його в'язкості та забезпечення необхідної продуктивності навантаження і вивантаження. Однак велику кількість палива, що витрачається, є можливість знизити за рахунок теплоізолювання танкерів закритопористим піносклом. У роботі розраховано теплові потоки через різні частини ємностей танкеру. Експериментально досліджено властивості піноскла (густина, технологічна відкрита пористість) в залежності від його складу та технології отримання. Розраховано теплопровідність піноскла і товщину теплоізоляції для різних частин танкеру з урахуванням інтенсивності теплових потоків.Документ Дослідження складу епоксидного сполучника для корабельного трапу із композиційного матеріалу(2022) Васильєва, Ангеліна; Vasylieva, Anhelina; Соломонюк Н. С.В дипломному проекті було розроблено конструкцію та технологію виготовлення трапу-сходні. З метою покращення механічних характеристик трапу, в даній роботі обрано використання полімерного композиційного матеріалу. Враховуючи експлуатаційні характеристики обрано матеріал, що відповідає всім умовам використання трапу. Він складається з двох типів однонаправленої склотканини, двох типів матів та пінопласту. Крім того в експериментальній частині було визначено склад сполучника для отримання найкращої міцності склопластику (епоксидна смола ED-20, ПЕПА та Діамет-Х). В розрахунковій частині за допомогою програмного забезпечення ANSYS обрано кількість шарів для заданих навантажень та перевірено конструкцію на міцність та жорсткість. В програмному забезпеченні SolidWorks створено модель трапу. Технологія виготовлення трапу - вакуумне формування. Детально розглянуто технологічний процес з урахуванням властивостей використаних матеріалів. Конструкція трапу-сходні представлена на складальному кресленні 135.6161м.01.01.СК.Документ Конструювання та модифікація композитного плавучого доку з використанням склофібробетону(2023) Сергєєва Євгенія Євгеніївна; Sergeyeva Evgeniya; Соломонюк Н. С.У контексті сучасного розвитку суднобудівної техніки та технологій досліджується необхідність вдосконалення конструкцій морських доків для підвищення надійності, тривалості служби та оптимізації експлуатаційних характеристик. Робота спрямована на визначення доцільності використання склофібробетону у конструкції плавучого композитного доку, який замінює традиційний цементний бетон. Мета – зменшення ваги конструкції, оптимізація використання сталевої арматури та підвищення корозійної стійкості порівняно з традиційними матеріалами. Дослідження включає аналіз механічних властивостей склофібробетону, визначення його відповідності вимогам для морських конструкцій та порівняння характеристик з цементним бетоном.