Магістерські роботи (ДВЗ, УтаТЕ)
Постійне посилання зібрання
У зібранні розміщено магістерські дисертації на здобуття ступеня магістра
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ДВЗ, УтаТЕ) за Автор "Мінчев Д. С."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Проектування автомобільного двигуна типу 4Д/ЧН 7,2/9(2021) Чалий Д. П.; Мінчев Д. С.Згідно із завданням кафедри в даній роботи виконане ескізне проектування автомобільного двигуна типу 4Д/ЧН 7,2/9, в якому реалізований робочий цикл з подовженим розширенням. Одним з можливих напрямків розвитку двигунів внутрішнього згоряння є реалізація їх роботи за більш ефективними робочими циклами. Зокрема, суттєве збільшення термічного к.к.д., порівняно з традиційними для ДВЗ циклами Отто та Дизеля, можливо досягти при організації роботи двигуна за циклом Аткінсона, або циклом з подовженим розширенням. Спроби реалізації циклу з продовженим розширенням історично можна класифікувати наступним чином: а) за допомогою використання складного силового механізму, який забезпечує необхідну кінематику поршня; б) за допомогою застосування спеціальних фаз газорозподілу та механізмів, що забезпечують зміни фаз газорозподілу у відповідності до режиму роботи двигуна; в) використання розширювальної машини для подальшого розширення газів. В даній роботі виконаний проект дизельного двигуна з подовженим розширенням потужністю Ne =50 кВт, n = 3000 хв-1 , що застосовується в якості автомобільного. В якості двигуна прототипу обраний дизельний двигун Volkswagen 1.9TDI. Запропонований двигун є рядним чотирициліндровим дизельним двигуном, що може в залежності від режиму навантаження працювати за чотиритактним та двотактним циклом. Подовжене розширення досягається шляхом відповідного вибору фаз газорозподілу, за яких двигун працює в двотактному режимі так, що ефективний такт стиснення є суттєво меншим за такт розширення. При цьому здійснюється верхньоклапанна продувка циліндра, яка є можливою завдяки відповідному профілюванню впускних та випускних каналів двигуна. Для забезпечення продувки застосовується механічний компресор роторно-лопатєвого типу. В роботі показано, що при роботі двигуна на режимах малих навантажень доцільно переходити на чотиритактний цикл, що можливе завдяки спеціальній системі газорозподілу. Основні висновки, що наведені в роботі гуртуються на виконаних порівняльних розрахунках робочого циклу двигуна при використанні стандартних циклів та циклу з продовженим розширенням, а також на детальних розрахунках навантажувальних характеристик запропонованого двигуна. Для розрахунків використовувався програмний сервіс Blitz-PRO, ескізне проектування основних елементів двигуна здійснювалось з використанням засобів тривимірного моделювання. Магістерська робота виконана українською мовою на 102 сторінках розрахунково-пояснювальної записки. Використано 13 джерел. Графічна частина представлена на 8 кресленнях формату А1.