Бакалаврські роботи (ЕП та Б)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Бакалаврські роботи (ЕП та Б) за Автор "Rejepova, L. A."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Інвестиційна привабливість економіки України в умовах глобального економічного простору(2021) Реджепова, Л. А.; Rejepova, L. A.; Волосюк М. В.Реджепова Л. А. Інвестиційна привабливість економіки України в умовах глобального економічного простору – кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв. 2021. Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню інвестиційної привабливості економіки України в умовах глобального економічного простору. В роботі охарактеризовано сутність поняття «інвестиції» та «інвестиційна діяльність», узагальнено концептуальні підходи до поняття «інвестиційна привабливість» та її основних складових, а також розглянуті питання державної підтримки та регулювання міжнародної інвестиційної діяльності. Проаналізовано сучасний стан міжнародної інвестиційної діяльності України та складові інвестиційної привабливості вітчизняної економіки. Досліджено основні напрями державної підтримки та регулювання інвестиційної діяльності в Україні. Визначено основні проблеми залучення інвестицій в економіку України, перспективи покращення інвестиційного клімату в Україні. Запропоновано рекомендації щодо підвищення інвестиційної привабливості економіки України в умовах глобального економічного простору, серед яких доцільним наразі є інформаційне забезпечення інвестиційної привабливості країни та її регіонів. Необхідно сформувати інформаційні центри для іноземних інвесторів, основними напрямами роботи яких були б: створення єдиної електронної бази інформації щодо інвестиційної діяльності; надання інформаційних та консалтингових послуг; створення каталогів підприємств, які плануються до приватизації; безперервне оновлення інвестиційної інформації; road show інвестиційних можливостей для потенційних інвесторів; проведення конференцій та вжиття маркетингових заходів із залучення інвестицій.