122 "Комп'ютерні науки"
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 122 "Комп'ютерні науки" за Автор "Korulik, A. D."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Управління якістю послуг в проектах розвитку підприємств рекреаційної сфери(2021) Корулик, А. Д.; Korulik, A. D.; Чернова Л. С.Корулик А. Д. «Управління якістю послуг в проектах розвитку підприємств рекреаційної сфери». – Квалификаційна робота на правах рукопису. Магістерська робота зі спеціальності 122 "Комп'ютерні науки", освітня програма "Управління проектами". – Національний університет кораблебудування ім. адм. Макарова. Сучасний етап розвитку туристичної діяльності характеризується позитивними змінами, головними з яких слід вважати послідовне прагнення покращити свої економічні показники за рахунок впровадження моделей, методів та систем якості на базі міжнародних стандартів. Завдання забезпечення якості проекту є актуальним на всіх фазах його життєвого циклу, оскільки існує проблема неефективності системи управління в проектах рекреаційної сфери. У туристичному бізнесі багато організацій, які мають вписуватись у єдину регіональну систему управління, де метою є забезпечення тривалої конкурентоспроможності на ринку. За допомогою менеджменту має розроблятися стратегія розвитку всього регіону та окремої організації. У магістерській роботі на основі аналізу стану елементів якості управління підприємств туристично-рекреаційної сфери запропоновано механізм оцінки збалансованості системи управління якістю послуг на основі принципів бенчмаркінгу, що дозволить адаптувати існуючу систему управління якістю послуг до підприємств туристично-рекреаційної сфери.