Статті (ЖР та PR-технологій)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (ЖР та PR-технологій) за Автор "Huzenko, Svitlana"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вербалізація концепту "повага" в українському масмедійному дискурсі(2018) Гузенко, Світлана; Спанатій, Олександр; Huzenko, Svitlana; Spanatiy, AlexanderУ статті описано специфіку мовної репрезентації концепту "повага" в українському масмедійному дискурсі. На підставі аналізу словникових статей, публікацій аналітичних часописів "Дзеркало тижня", "Український тиждень" окреслено семантичне ядро концепту – "почуття шани, прихильне ставлення до когось, чогось"; описано різні засоби вербалізації центральної семи залежно від соціального контексту.Документ Складне речення як засіб реалізації мовленнєвого впливу в українських рекламних слоганах(2019) Гузенко, Світлана Валентинівна; Huzenko, Svitlana; Гузенко, Светлана ВалентиновнаУ статті висвітлено особливості функціонування складних речень в українських рекламних слоганах, що репрезентує нові засоби реалізації мовленнєвого впливу. Підтверджено наявність у рекламних текстах рис динамічності, невимушеності, наближення до адресата. Охарактеризовано стилістичний ефект семантичної симетричності компонентів складносурядного речення. Звернено увагу на подвійну інформативність складнопідрядних речень з підрядними обставинними, нестандартність семантики складнопідрядних речень з підрядними означальними; переривчастість і різкість парцельованих синтаксичних конструкцій.Документ Функціонування постфольклорних текстів у мережі Інтернет(2017) Гузенко, Світлана; Свистуха, Дар’я; Huzenko, Svitlana; Svystukha, DariaУ статті досліджується феномен постфольклору на прикладі соціальної мережі «Вконтакті». Означуються провідні жанри сучасного Інтернет-фольклору, тематика текстів. Також окреслюється джерельна база на основі якої виникають нові форми народної словесності ХХІ століття.