Кафедра двигунів внутрішнього згоряння, установок та технічної експлуатації (ДВЗ,УтаТЕ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра двигунів внутрішнього згоряння, установок та технічної експлуатації (ДВЗ,УтаТЕ) за Автор "Gogorenko, O. A."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Effect of thermal inertia on diesel engines transient performance(2020) Minchev D. S.; Gogorenko, O. A.; Мінчев Д. С.; Гогоренко, О. А.Теплова інерція деталей циліндро-поршневої групи, колекторів впускної та випускної систем впливає на роботу дизельних двигунів на неусталених режимах. Внаслідок теплової інерції температура деталей двигуна на усталеному режимі роботи коливається у вузькому діапазоні, проте під час перехідного процесу нагрівання або охолодження деталей потребує певного часу. Вплив теплової інерції проявляється в зміні умов протікання процесів вигоряння палива, внутрішньо циліндрового теплообміну та індикаторного ККД циклу, а також у збільшенні загальної інерційності системи газотурбінного наддуву, що зумовлює необхідність врахування вказаного явища при моделюванні неусталених режимів роботи двигунів. Для вирішення вказаної задачі в програмному комплексі Blitz-PRO, який є доступним on-line, та дозволяє здійснювати моделювання робочих процесів двигунів внутрішнього згоряння, реалізована підмодель процесів теплопередачі. Метод полягає у врахуванні теплоємності деталей двигуна, що акумулюють енергію під час нагрівання та віддають енергію при охолодженні під час неусталеної роботи двигуна. У комбінації з рівняннями тепловіддачі та теплопровідності це дозволяє розрахувати зміну середньої температури деталей двигуна в часі та відобразити зміни в загальному процесі теплопередачі. Запропонований метод перевірявся шляхом співставлення експериментальних даних, отриманих на випробувальному динамометричному стенді на базі двигуна КамАЗ-740.10, з результатами моделювання в Bltz-PRO. Під час експерименту фіксувалися миттєві значення крутного моменту двигуна, частоти обертання колінчастого вала та ротора турбокомпресора, тиск на виході з компресора та на вході в турбіну турбокомпресора, а також миттєву витрату повітря двигуном. Розрахунки виконувалися як з врахуванням так і без врахування теплової інерції. В результаті встановлено, що найбільший вплив теплова інерція здійснює на роботу системи газотурбінного наддуву, так на 8 секунді перехідного процесу тиск наддувного повітря в разі невраховування теплової інерції на 19 % нижчий за експериментальне значення, відповідні відмінності спостерігаються в значеннях частоти обертання турбокомпресора і витрати повітря двигуном. Встановлено, що врахування теплової інерції запропонованим способом забезпечує суттєве підвищення точності моделювання неусталених режимів роботи дизельних двигунів, особливо в частині коректності розрахунку параметрів системи газотурбінного наддуву.Документ Дизелісти-ювіляри(2019) Наливайко, В. С.; Гогоренко, О. А.; Nalyvayko, V. S.; Gogorenko, O. A.Розглянуто життєвий і науковий шлях ювілярів-дизелістів, які могли б в 2019 році відзначати 100, 90 і 80 років з дня народження. В статті йдеться про декана машинобудівного факультету, доцента кафедри «Суднових ДВЗ і установок» Байбарака Дмитра Степановича, відомого дизеліста і відомого в Україні та за її межами тренера з академічного веслування Лукіна Анатолія Івановича та прекрасну і у всьому неординарну людину доцента Сацького Анатолія Григоровича.Документ Некрасов Іван Степанович – організатор технічної освіти в Миколаєві (до 150-річчя від дня народження)(2021) Наливайко, В. С.; Гогоренко, О. А.; Nalyvayko, V. S.; Gogorenko, O. A.Розкривається життєвий шлях Івана Степановича Некрасова, якого справедливо можна вважати організатором технічної освіти в місті Миколаєві. Вчитель російської мови та математики, знавець двох іноземних мов, директор Ремісничого училища, директор Середнього механіко-технічного училища і Вечірнього робочого технікуму, завідувач кафедри, кандидат технічних наук, професор, член правління благодійного товариства, член міської Думи, депутат міської Ради – все це і багато іншого стосується Івана Степановича.Документ Старий навчальний корпус – колиска Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова(2022) Наливайко, В. С.; Гогоренко, О. А.; Nalyvayko, V. S.; Gogorenko, O. A.Розкривається історія становлення Старого корпусу і комплексу приміщень в яких нині розміщено Машинобудівний навчально-науковий інститут Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова. Історичний екскурс розпочинається від моменту виділення ділянки для зведення будівель механіко-технічного училища, проходить через початок будівництва, введення в експлуатацію новобудов, знищення у повоєнні роки, подальше відновлення, розширення, перепланування і добудови і завершується описом сучасного стану корпусу, який є колискою національного університету.Документ Івченко О. Г. – двигунобудівник, академік, творець унікальних авіаційних двигунів (до 115-річчя від дня народження)(2018) Наливайко, В. С.; Гогоренко, О. А.; Nalyvayko, V. S.; Gogorenko, O. A.Розкривається доля і трудові досягнення видатного українця, генерального конструктора, науковця, керівника підприємства, чиїм ім’ям воно названо, творця двигунів, на яких літали військові бомбардувальники та цивільна авіація, здійснювались трансатлантичні перельоти і працювала легендарна бензопила – Олександра Георгійовича Івченка. Так сталося, що ім’я легендарного творця авіаційних двигунів Івченка світові стало відомим лише після його смерті