Кафедра двигунів внутрішнього згоряння, установок та технічної експлуатації (ДВЗ,УтаТЕ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра двигунів внутрішнього згоряння, установок та технічної експлуатації (ДВЗ,УтаТЕ) за Автор "Alexandrovskaya Nadezhda"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Технологія діагностики сучасних двотактних двигунів та компресорів(2022) Варбанець Р. А.; Мальчевський В. П.; Мінчев, Д. С.; Залож В. І.; Кирнац В. І.; Александровська, Н. І.; Воловик К. В.; Varbanets Roman A.; Malchevskyi Valentyn; Minchev Dmytro S.; Zalozh Vitalii; Kyrnats Vladislav; Alexandrovskaya Nadezhda; Volovyk KaterynaЗастосування вібродатчика разом з датчиком тиску газів у робочому циліндрі розширює можливості діагностики двигунів та компресорів у різних сферах експлуатації: морських дизелів, поршневих компресорів холодильних установок та авіаційних двигунів при їх випробуваннях на спеціальних стендах. Відомо, що експлуатаційні дефекти паливної апаратури високого тиску та механізму газорозподілу виявляються на індикаторних діаграмах P(V), P(deg) робочих циліндрів, змінюючи їх форму та значення основних параметрів робочого процесу. Однак відомо також, що деякі дефекти можуть мати однаковий вплив. Наприклад, пізній кут впорскування та знос паливної апаратури практично однаково спотворює індикаторну діаграму та значення параметрів. Причиною зниження компресії в циліндрах та зниження Pcomp можуть бути як знос втулки або поломка кілець, так і нещільність закриття або дефект клапанів газорозподілу. У багатьох випадках вплив дефектів може бути не явним.