Магістерські роботи (ПЛ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ПЛ) за Автор "Гогоренко О. В."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аутсорсинг у копірайтингу як інструмент підвищення комунікативної ефективності текстів Інтернет-реклами(2023) Кучеренко К. К.; Kucherenko К. K.; Гогоренко О. В.Дипломна робота присвячена створенню аутсорсингової платформи для копірайтерів як інструменту визначення та підвищення комунікативної ефективності текстів Інтернет-реклами. Презентовано історіографію копірайтингу, здійснено теоретизацію поняття рекламний текст як об’єкта копірайтингу та встановлено лінгвістичну специфіку текстів Інтернет-реклами. Визначено сутність поняття «комунікативна ефективність», а також обґрунтувано необхідність розроблення, опису та тестування аутсорсингової платформи для визначення та підвищення комунікативної ефективності.Документ Розробка електронного посібника «Мовленнєвий імідж Президента України Володимира Зеленського до та в період війни: динаміка змін»(2023) Нікішина К. С.; Nikishyna K. S.; Гогоренко О. В.Дипломну роботу присвячено розробці створенню електронного довідника з теми: «Мовленнєвий імідж Президента України Володимира Зеленського до та в період війни: динаміка змін». У роботі досліджено та деталізовано сутність поняття «мовленнєвий імідж» та окреслено хід його наукової рефлексії на основі іміджу Президента Володимира Зеленського. Проведено комплексне дослідження промов Президента України Володимира Зеленського до та під час воєнного стану та визначено фундаментальні мовні маркери з фіксацією мовних змін. Шляхом психолінгвістичних експериментів встановлено ефективність комунікативних дій зафіксованих маркерів. Подано теоретичні відомості про сутність, вимоги та принципи створення електронних інформаційних сайтів, а також описано хід та обґрунтовано доцільність розроблення сайту за результатами проведеного дослідження.Документ Сугестійність нейролінгвістичних метапрограм у рекламних і кінослоганах: автоматичний алгоритм визначення(2023) Рудя І. Г.; Rudya I.; Гогоренко О. В.Дипломну роботу присвячено питанню розроблення алгоритму для автоматичного визначення рівня сугестійності нейролінгвістичних метапрограм у рекламних і кінослоганах. У роботі теоретизовано сутність поняття «нейролінгвістична метапрограма» з презентацією еволюційного поступу його дефінітивних меж і оглядом різновидів. Об’єктивовано зміст, структуру та функції рекламного і кінослоганів як елементів рекламного тексту та визначено перелік актуальних за кількісними параметрами метапрограм, що активуються в рекламних і кінослоганах, із визначенням рівнів їхнього сугестійного впливу експериментальним шляхом. Запропоновано алгоритм автоматизованого визначення сугестійності нейролінгвістичних метапрограм, що активуються в рекламних і кінослоганах, та протестовано його роботу як додаткової опції інформаційного сайту, створеного за матеріалами магістерського дослідження.