Статті (ІМтаТМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (ІМтаТМ) за Автор "Proskurin, A. Y."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Ефективність використання термохімічного перетворення етанолу в енергетичній установці на базі двигуна 1Ч 6,8/5,4(2017) Митрофанов, О. С.; Проскурін, А. Ю.; Познанський, А. С.; Mytrofanov, O. S.; Proskurin, A. Y.; Poznanskyi, A. S.У статті представлені результати досліджень енергетичної установки на базі двигуна з іскровим запалюванням 1Ч 6,8/5,4, що працює на еталоні з термохімічною утилізацією теплоти відпрацьованих газів. Визначено, що при використанні добавок синтез-газу до етонолу (2,0…3,5 %) в двигуні спостерігається стабільне бездетонаційне згоряння з незначним збільшенням максимального тиску згоряння при потужності двигуна 2,6 кВт і частоті обертання копінчастого вала 3000 хв та збільшення всіх ефективних показників роботи двигуна. Зниження питомої ефективної витрати палива складає 2,5…12,4 %.Документ Ефективність використання термохімічного перетворення етанолу в енергетичній установці на базі двигуна 1Ч 6,8/5,4(2017) Митрофанов, О. С.; Проскурін, А. Ю.; Познанський, А. С.; Mytrofanov, O. S.; Proskurin, A. Y.; Poznanskyi, A. S.У статті представлені результати досліджень енергетичної установки на базі двигуна з іскровим запалюванням 1Ч 6,8/5,4, що працює на етанолі з термохімічною утилізацією теплоти відпрацьованих газів. Визначено, що при використанні добавок синтез-газу до етанолу (2,0...3,5%) в двигуні спостерігається стабільне бездетонаційне згоряння з незначним збільшенням максимального тиску згоряння при потужності двигуна 2,6 кВт і частоті обертання колінчастого вала 3000 хв-1 та збільшення всіх ефективних показників роботи двигуна. Зниження питомої ефективної витрати палива складає 2,5…12,4%Документ Особливості математичного моделювання процесу згоряння поршневих двигунів працюючих з добавками синтез-газу(2017) Ткач, М. Р.; Тимошевський, Б. Г.; Митрофанов, О. С.; Познанський, А. С.; Проскурін, А. Ю.; Tkach, M. R.; Tymoshevskyi, B. G.; Mytrofanov, O. S.; Poznanskyi, A. S.; Proskurin, A. Y.Представлені результати досліджень роботи двигуна 2Ч 7,2/6 з іскровим запалюванням і зовнішнім сумішоутворенням при роботі на бензині з добавками синтез-газу. Отримано індикаторні діаграми і характеристики тепловиділення при роботі по навантажувальній характеристиці при добавках синтез-газу – 25…64%. Запропоновано універсальне рівняння для визначення швидкості тепловиділення при згорянні воденьмістких палив, що враховує змінний характер показника m при коефіцієнті надлишку повітря 1,1...1,22. Визначено, що в залежності від величини добавки синтез-газу тривалість згоряння φz лежить в діапазоні 40...66°, а показник m = 2,4...4,53Документ Повышение эффективности двигателя 4Ч 8,4/9,1 путем добавки синтез-газа к бензину(2016) Ткач, М. Р.; Тимошевский, Б. Г.; Познанский, А. С.; Митрофанов, А. С.; Проскурин, А. Ю.; Tkach, M. R.; Timoshevsky, B. G.; Poznansky, A. S.; Mitrofanov, A. S.; Proskurin, A. Y.Представлені результати роботи двигуна 4Ч 8,4/9,1 з іскровим запалюванням та зовнішнім сумішоутворенням при роботі на бензині з добавками синтез-газу. Отримано залежності зміни параметрів робочого циклу двигуна, що працює за навантажувальною характеристикою при величині добавки синтез-газу до бензину 25…65 %. При використанні добавок синтез-газу 65 % зниження індикаторної потужності стано вить 20 %, при цьому також знижується і питома індикаторний витрата палива. Встановлено, що добавка синтез-газу до бензину зменшує загальну тривалість згоряння суміші і покращує екологічні показники роботи двигуна.Документ Эффективность энергетической установки на базе двигателя 1Ч 7,5/6 с термохимической утилизацией теплоты отходящих газов(2015) Тимошевский, Б. Г.; Ткач, М. Р.; Проскурин, А. Ю.; Митрофанов, А. С.; Познанский, А. С.; Timoshevsky, B. G.; Tkach, M. R.; Proskurin, A. Y.; Mitrofanov, A. S.; Poznansky, A. S.Представлені результати чисельних досліджень параметрів роботи енергетичної установки на базі поршневого двигуна 1Ч 7,5/6 з термохімічною утилізацією теплоти відпрацьованих газів. Визначено параметри роботи двигуна залежно від режиму навантаження при роботі по навантажувальній характеристиці на етанолі і синтез-газах, отриманих з реакції розкладання і паровою конверсією. Встановлено, що для ДВЗ 1Ч 7,5/6, що працює на етанолі застосування ТХУ теплоти відпрацьованих газів ефективно при конверсії етанолу з реакції розкладання. Зниження витрати етанолу досягається при ступенях конверсії – 95...100 % і становить 6...26 г/(кВт∙год) (1,0...5,4 %). Визначено, що раціональний температурний напір на вході в термохімічний реактор лежить в діапазоні 20…160 °С. Частка теплоти відпрацьованих газів, яку необхідно утилізувати змінюється в межах 38…44 %.