Кафедра інформаційних технологій та фізико-математичних дисциплін (ІТтаФМД)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра інформаційних технологій та фізико-математичних дисциплін (ІТтаФМД) за Автор "Karpova, S. O."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Алгоритм синтезу суднових виробничих систем в задачах проектування САПР(2016) Дудченко, Олег Миколайович; Новиков, Володимир Іванович; Карпова, Світлана Олегівна; Dudchenko, O. M.; Novіkov, V. І.; Karpova, S. O.У статті розглядаються формальні підходи що до організації компактної судової виробничої системи. Проаналізовано математичні засоби визначення оптимальної структури суднової виробничої системи, вказані недоліки існуючих підходів та запропоновані технічні рішення для побудови САПР судових виробничих систем.Документ Застосування людино-машинних процесів в задачах оптимізації проектування на суднобудівному виробництві(2016) Дудченко, О. М.; Новиков, В. І.; Карпова, С. О.; Політикін, Б. М.; Dudchenko, O. M.; Novіkov, V. І.; Karpova, S. O.; Politikin, B. M.У статті розглядаються формальні підходи що до організації взаємодії людини та машини у проектуванні сучасного суднобудівного виробництва. Проаналізовано математичні засоби визначення оптимальної структури суднової виробничої системи, вказані недоліки існуючих підходів та запропоновані технічні рішення для побудови судових виробничих систем.Документ Моделі і принципи розвитку інформаційних інтерфейсів на морському транспорті(2018) Носов, П. С.; Бень, А. П.; Носова, Г. В.; Карпова, С. О.; Носов, П. С.; Бень, А. П.; Носова, Г. В.; Карпова, С. О.; Nosov, P. S.; Ben, A. P.; Nosova, G. V.; Karpova, S. O.Метою статті є розробка формальних моделей, які описують розвиток інформаційних інтерфейсів з урахуванням їх результативності та тимчасових витрат при експлуатації на морському транспорті, що дозволить поліпшити показники працездатності членів вахтової команди, при виконанні ними професійних обов'язків. У статті проводиться залежність між зміною інформаційних інтерфейсів, таких як ECDIS і судноводіями, що приймають управлінські рішення на морському транспорті. Дана залежність безпосередньо впливає на рівень безпеки, що визначає мету статті як актуальну. Розглянуті питання розвитку інформаційних інтерфейсів, його окремих частин у вигляді обладнання та принципи конфігурації розташування. Запропоновано підходи статистичного розрахунку експлуатаційних властивостей інформаційних інтерфейсів із застосуванням експертного оцінювання.